Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Customer Experience
terug naar zoekresultaten

Customer Experience

Deelnemerskosten
€ 5.203,00 incl. BTW

Lesgeld

€ 4.300,00
Totaal excl. BTW
€ 4.300,00
BTW
€ 903,00
Totaal incl. BTW
€ 5.203,00
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Utrecht
Start: 16-01-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 17-02-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 19-03-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 21-04-2026
Toon rooster
Aanmelden
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Leer hoe je de customer experience optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven.
Customer Experience
Customer Experience

De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans n meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven. Zo is de opleiding opgebouwdDe opleiding Customer Experience bestaat uit vier trainingen, verspreid over zeven dagen:UX Des

...

De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans n meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven. Zo is de opleiding opgebouwdDe opleiding Customer Experience bestaat uit vier trainingen, verspreid over zeven dagen:UX DesignCustomer ExperienceCustomer Journey MarketingConversie Optimalisatie & Personalisatie

 

Programma van de opleiding Customer Experience

 

UX Design

Dag 1

Ochtend

  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten

Middag

  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
  • Bespaar tijd door gebruik te maken van AI-tools zoals ChatGPT

Dag 2

Ochtend

  • Card sorting
  • Tree testing
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's

Middag

  • Je concept en strategie uitschrijven

UX Design

Dag 1

Ochtend

  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten

Middag

  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
  • Bespaar tijd door gebruik te maken van AI-tools zoals ChatGPT

Dag 2

Ochtend

  • Card sorting
  • Tree testing
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's

Middag

  • Je concept en strategie uitschrijven

UX Design

Dag 1

Ochtend

  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten

Middag

  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
  • Bespaar tijd door gebruik te maken van AI-tools zoals ChatGPT

Dag 2

Ochtend

  • Card sorting
  • Tree testing
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's

Middag

  • Je concept en strategie uitschrijven

UX Design

Dag 1

College 1

  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten

College 2

  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
  • Bespaar tijd door gebruik te maken van AI-tools zoals ChatGPT

Dag 2

College 3

  • Card sorting
  • Tree testing
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's

College 4

  • Je concept en strategie uitschrijven

UX Design

Dag 1

Ochtend

  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten

Middag

  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
  • Bespaar tijd door gebruik te maken van AI-tools zoals ChatGPT

Dag 2

Ochtend

  • Card sorting
  • Tree testing
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's

Middag

  • Je concept en strategie uitschrijven

UX Design

Dag 1

Ochtend

  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten

Middag

  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
  • Bespaar tijd door gebruik te maken van AI-tools zoals ChatGPT

Dag 2

Ochtend

  • Card sorting
  • Tree testing
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's

Middag

  • Je concept en strategie uitschrijven

UX Design

Dag 1

College 1

  • Introductie UX Design
  • Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
  • Design Thinking
  • User centered design
  • Usability
  • Testen
  • Een strategisch plan opzetten

College 2

  • Ux research
  • Doelen stellen
  • Je doelgroep analyseren
  • De vier globale gebruikerstypen
  • Persona’s maken
  • Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
  • Zelf een plan schrijven
  • Bespaar tijd door gebruik te maken van AI-tools zoals ChatGPT

Dag 2

College 3

  • Card sorting
  • Tree testing
  • De kracht van gamification
  • Triggers en variabele beloning
  • Context gebruiken: locatie, datum, tijd
  • Belangrijke overtuigingstechnieken
  • De customer journey (klantreis)
  • Het proces van a tot z
  • Belangrijke do's en dont's

College 4

  • Je concept en strategie uitschrijven

Customer Experience

Dag 1 

Ochtend

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience vs customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Persona opstellen & empathy mapping

Middag

  • Customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey case
  • Klantonderzoek doen: databronnen & AI
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Uitleg thuisopdracht: 10 inzichten verzamelen met o.a. AI

Dag 2

Ochtend

  • De thuisopdracht bespreken
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Moments of truth

Middag

  • Moments of truth & De emotiecurve in jouw klantcase
  • Service excellence
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Het proces van A tot Z
  • Trends, tips & tricks

Customer Experience

Dag 1 

Ochtend

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience vs customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Persona opstellen & empathy mapping

Middag

  • Customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey case
  • Klantonderzoek doen: Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Uitleg thuisopdracht: 10 inzichten verzamelen met o.a. AI

Dag 2

Ochtend

  • De thuisopdracht bespreken
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Moments of truth

Middag

  • Moments of truth & De emotiecurve in jouw klantcase
  • Service excellence
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Het proces van A tot Z
  • Trends, tips & tricks

Customer Experience

Dag 1 

Ochtend

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience vs customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Persona opstellen & empathy mapping

Middag

  • Customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey case
  • Klantonderzoek doen: databronnen & AI
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Uitleg thuisopdracht: 10 inzichten verzamelen met o.a. AI

Dag 2

Ochtend

  • De thuisopdracht bespreken
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Moments of truth

Middag

  • Moments of truth & De emotiecurve in jouw klantcase
  • Service excellence
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Het proces van A tot Z
  • Trends, tips & tricks

Customer Experience

Dag 1 

Ochtend

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience vs customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Persona opstellen & empathy mapping

Middag

  • Customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey case
  • Klantonderzoek doen: databronnen & AI
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Uitleg thuisopdracht: 10 inzichten verzamelen met o.a. AI

Dag 2

Ochtend

  • De thuisopdracht bespreken
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Moments of truth

Middag

  • Moments of truth & De emotiecurve in jouw klantcase
  • Service excellence
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Het proces van A tot Z
  • Trends, tips & tricks

Customer Journey Marketing

College 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
  • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?

College 2

  • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
  • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
  • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
  • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen en oefeningen

Middag

  • Traffic
  • Usability & design
  • Wat zien je klanten, wat zijn hun doelen? Welke persona’s kun je maken?
  • Hoe bied je relevantie en waarde aan je klant?

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Klantreis in kaart brengen en optimaliseren

Middag

  • Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend - Basis Conversieoptimalisatie

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag - Design & Beïnvloeding

  • Verbeteren van usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend - AI & Datagedreven CRO

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag - Testen & Implementeren

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen en oefeningen

Middag

  • Traffic
  • Usability & design
  • Wat zien je klanten, wat zijn hun doelen? Welke persona’s kun je maken?
  • Hoe bied je relevantie en waarde aan je klant?

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Klantreis in kaart brengen en optimaliseren

Middag

  • Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend - Basis Conversieoptimalisatie

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag - Design & Beïnvloeding

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend - AI & Datagedreven CRO

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag - Testen & Implementeren

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend -Design & Beïnvloeding

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

 

Middag - Basis Conversieoptimalisatie

  • Verbeteren van usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend - AI & Datagedreven CRO

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

 

Middag - Testen & Implementeren

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) conop het Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) conop het Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend -Design & Beïnvloeding

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

 

Middag - Basis Conversieoptimalisatie

  • Verbeteren van usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend - AI & Datagedreven CRO

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

 

Middag - Testen & Implementeren

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend - Basis Conversieoptimalisatie

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag - Design & Beïnvloeding

  • Verbeteren van usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend - AI & Datagedreven CRO

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag - Testen & Implementeren

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen en oefeningen

Middag

  • Traffic
  • Usability & design
  • Wat zien je klanten, wat zijn hun doelen? Welke persona’s kun je maken?
  • Hoe bied je relevantie en waarde aan je klant?

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Klantreis in kaart brengen en optimaliseren

Middag

  • Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend - Basis Conversieoptimalisatie

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag - Design & Beïnvloeding

  • Verbeteren an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend - AI & Datagedreven CRO

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag - Testen & Implementeren

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend - Basis Conversieoptimalisatie

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag - Design & Beïnvloeding

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend - AI & Datagedreven CRO

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag - Testen & Implementeren

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen en oefeningen

Middag

  • Traffic
  • Usability & design
  • Wat zien je klanten, wat zijn hun doelen? Welke persona’s kun je maken?
  • Hoe bied je relevantie en waarde aan je klant?

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Klantreis in kaart brengen en optimaliseren

Middag

  • Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) continu kleine aanpassingen kunt doorvoeren om de conversies te verhogen
  • Bespreken individuele conversieplannen

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen en oefeningen

Middag

  • Traffic
  • Usability & design
  • Wat zien je klanten, wat zijn hun doelen? Welke persona’s kun je maken?
  • Hoe bied je relevantie en waarde aan je klant?

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Klantreis in kaart brengen en optimaliseren

Middag

  • Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) conop het Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO) en Online Personalisatie?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen op convserieverbetering
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen bepalen en oefeningen

Middag

  • Verbeteen an usability & design
  • Hoe je relevantie en waarde aan je klant biedt
  • Online persuasion: hoe je jouw online bezoekers beïnvloedt

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Wat zien je klanten en wat zijn hun doelen? Op welke wijze kun je ze beïnvloeden in hun klantreis?

Middag

  • Personalisatie: hoe je rekening houdt met verschillende koop- en beslissingsstijlen en je bezoekers de juiste boodschap kunt bieden
  • AB-testen: hoe je door middel van AB-testen (en andere analysetechnieken) conop het Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

Conversieoptimalisatie & Personalisatie

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
  • Voorbeelden en je eigen website beoordelen
  • Funneloptimalisatie
  • Conversiedoelstellingen en oefeningen

Middag

  • Traffic
  • Usability & design
  • Wat zien je klanten, wat zijn hun doelen? Welke persona’s kun je maken?
  • Hoe bied je relevantie en waarde aan je klant?

Dag 2

Ochtend

  • AI-tools inzetten voor CRO
  • Landingspagina’s optimaliseren
  • Klantreis in kaart brengen en optimaliseren

Middag

  • Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
  • Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?

 

Wat kun je na het volgen van de opleiding Customer Experience

 

  • Je kunt analyseren hoe de customer journey van een organisatie eruitziet
  • Je kunt projecten opzetten om de customer experience te verbeteren
  • Je kent verschillende vormen van conversieoptimalisatie en kunt hierover adviseren
  • Je kunt de customer journey optimaliseren via on- en offlinekanalen
  • Je begrijpt welke content past bij welk contactmoment
  • Je kent een heleboel personalisatiestrategieën, en weet wat ze succesvol maakt
  • Je kunt zelf een online personalisatieplan opstellen
  • Je weet hoe je AI inzet om je werk makkelijker te maken

 

Voor wie is de opleiding Customer Experience bedoeld?

 

Deze opleiding is bedoeld voor iedereen die over customer experience wil leren, en de klant (meer) centraal wil stellen. Denk aan marketeers, service professionals en vormgevers.

 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Vakopleiding
Opleidingsmethode
In een groep op locatie
Type certificaat/diploma
Diploma
Naam
Certificaat
Opleidingsduur
7 dagen
Aantal lesdagen
7
Min. deelnemers
6
Max. deelnemers
14
Studiebelastingsuren
49 per opleiding
Tijdstip
Ochtend, Middag
Taal in opleiding
Nederlands
Trainer(s) / Docent(en)
Ruben Ruben Olislagers
Docent
Nadat Ruben z’n eerstegraadsbevoegdheid op de kunstacademie haalde, volgde hij bij Philips een opleiding tot interaction designer. Na vier jaar praktijkervaring bij een full-service internetbedrijf, begon hij in 2002 zijn eigen ontwerpbureau: Design al dente. Ruben geeft al twintig jaar training in UX-design, interaction design, usability, infographics en de UX-tool Sketch.
Eddy Eddy Boeve
Docent
Eddy is een ervaren interaction specialist. Elke dag helpt hij organisaties hun websites te verbeteren. Dat doet hij onder andere door de psychologie van consumenten in de digitale wereld te doorgronden en die inzichten online toe te passen. Hij werkt net zo graag voor profit- als non-profitorganisaties. Vanuit z’n bureau Booming geeft Eddy onder andere advies aan de grootste internetretailers van Nederland.
Daan Daan Boekhoorn
Docent
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Felipe Wesbonk
Docent
Felipe Wesbonk is Certified AI Consultant, trainer en spreker. Met ruim 25 jaar ervaring in digital marketing met specialisme in Google Analytics en conversie-optimalisatie, 11 jaar als trainer en diepgaande kennis van AI, helpt hij bedrijven om AI slim en praktisch toe te passen. Zijn diepgaande kennis van AI  heeft hij opgedaan met werkervaring en via deepdive masterclasses en opleiding in de VS. Felipe combineert zijn ervaring in AI en digital marketing met een achtergrond in NLP (Neuro Linguistisch Programmeren). Daardoor weet hij teams te inspireren én in beweging te krijgen. Met scherpte, empathie en energie traint hij professionals die efficiënter met AI willen werken. Hij helpt organisaties om AI concreet te integreren in processen die zorgen voor groei en meer werkplezier, altijd met oog voor de mens én resultaat.
Contactpersoon voor opleiding
Marianne Noiman
Organisatie
Competence Factory - Creative Business School
Functie
Clientmanager Learning en Development
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Aanbieder
Competence Factory - Creative Business School is een opleidingsclub aan het stationsplein van Utrecht. Met ruim 150 futureproof trainingen en opleidingen, vind jij altijd de training die bij je past.
Competence Factory - Creative Business School
Competence Factory - Creative Business School
NRTO
Contact met deze opleider
Jaap van Wijk
Organisatie
Competence Factory - Creative Business School
Functie
Operationsmanager
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement