Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Customer Experience
terug naar zoekresultaten

Customer Experience

Deelnemerskosten
€ 1.603,25 incl. BTW

Lesgeld

€ 1.325,00
Totaal excl. BTW
€ 1.325,00
BTW
€ 278,25
Totaal incl. BTW
€ 1.603,25
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Utrecht
Start: 02-02-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 08-04-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 27-05-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 17-07-2026
Toon rooster
Aanmelden
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Leer je klanten centraal te zetten in de training Customer Experience.
Customer Experience
Customer Experience

Klanten dat wauw-gevoel geven, waardoor ze je grootste fan worden n blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

 

Programma van de training Customer Experience

 

Dag 1 

Ochtend

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience vs c
...

Klanten dat wauw-gevoel geven, waardoor ze je grootste fan worden n blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

 

Programma van de training Customer Experience

 

Dag 1 

Ochtend

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience vs customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Persona opstellen & empathy mapping

Middag

  • Customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey case
  • Klantonderzoek doen: databronnen & AI
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Uitleg thuisopdracht: 10 inzichten verzamelen met o.a. AI

Dag 2

Ochtend

  • De thuisopdracht bespreken
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Moments of truth

Middag

  • Moments of truth & De emotiecurve in jouw klantcase
  • Service excellence
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Het proces van A tot Z
  • Trends, tips & tricks

 

Wat kun je na het volgen van de Training Customer Experience

 

  • Je kent het verschil tussen customer service, customer experience en customer journey (marketing)
  • Je kunt binnen je organisatie projecten opzetten om de customer experience te verbeteren
  • Je krijgt collega’s enthousiast over je customer experience-ambities
  • Je weet hoe je een customer journey in kaart brengt en hoe je deze kunt aanpassen voor een betere klantbeleving
  • Je kunt een klantonderzoek opzetten en uitvoeren met behulp van databronnen, klantinterviews en AI
  • Je rekent af met aannames en werkt alleen nog maar met échte klantinzichten

Tijdens deze training kijken we naar het totaalplaatje: hoe ervaren klanten jouw product, merk of dienst? Wil je juist weten hoe je de klantreis verbetert, dan is de training Customer Journey Marketing interessant voor je.

 

Voor wie is de training Customer Experience bedoeld?

 

Deze training is bedoeld voor iedereen die de klant als uitgangspunt wil nemen in zijn of haar werk, en die zich de basis van Customer Experience eigen wil maken. Denk aan content- en online marketeers, marketingmanagers en customer service-specialisten.

 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie
Type certificaat/diploma
Certificaat
Naam
Certificaat
Opleidingsduur
2 dagen
Aantal lesdagen
2
Min. deelnemers
6
Max. deelnemers
14
Studiebelastingsuren
14 per opleiding
Tijdstip
Ochtend, Middag
Taal in opleiding
Nederlands
Trainer(s) / Docent(en)
Daan Daan Boekhoorn
Docent
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Contactpersoon voor opleiding
Marianne Noiman
Organisatie
Competence Factory - Creative Business School
Functie
Clientmanager Learning en Development
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Aanbieder
Competence Factory - Creative Business School is een opleidingsclub aan het stationsplein van Utrecht. Met ruim 150 futureproof trainingen en opleidingen, vind jij altijd de training die bij je past.
Competence Factory - Creative Business School
Competence Factory - Creative Business School
NRTO
Contact met deze opleider
Jaap van Wijk
Organisatie
Competence Factory - Creative Business School
Functie
Operationsmanager
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement