Customer Experience
Lesgeld
Wij hanteren geen arrangementskosten. De prijs is inclusief lunch en eventuele lesboeken.
Klanten dat wauw-gevoel geven, waardoor ze je grootste fan worden n blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.
Programma van de training Customer Experience
Dag 1
Ochtend
- Introductie in Customer Experience
- Customer Experience vs c
Klanten dat wauw-gevoel geven, waardoor ze je grootste fan worden n blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.
Programma van de training Customer Experience
Dag 1
Ochtend
- Introductie in Customer Experience
- Customer Experience vs customer service
- Een CX-project opzetten
- Persona opstellen & empathy mapping
Middag
- Customer journey mapping
- Jouw eigen customer journey case
- Klantonderzoek doen: databronnen & AI
- Aannames verifiëren met interviews
- Uitleg thuisopdracht: 10 inzichten verzamelen met o.a. AI
Dag 2
Ochtend
- De thuisopdracht bespreken
- Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
- Employee experience en customer experience
- Meten en verbeteren
- Moments of truth
Middag
- Moments of truth & De emotiecurve in jouw klantcase
- Service excellence
- Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
- Het proces van A tot Z
- Trends, tips & tricks
Wat kun je na het volgen van de Training Customer Experience
- Je kent het verschil tussen customer service, customer experience en customer journey (marketing)
- Je kunt binnen je organisatie projecten opzetten om de customer experience te verbeteren
- Je krijgt collega’s enthousiast over je customer experience-ambities
- Je weet hoe je een customer journey in kaart brengt en hoe je deze kunt aanpassen voor een betere klantbeleving
- Je kunt een klantonderzoek opzetten en uitvoeren met behulp van databronnen, klantinterviews en AI
- Je rekent af met aannames en werkt alleen nog maar met échte klantinzichten
Tijdens deze training kijken we naar het totaalplaatje: hoe ervaren klanten jouw product, merk of dienst? Wil je juist weten hoe je de klantreis verbetert, dan is de training Customer Journey Marketing interessant voor je.
Voor wie is de training Customer Experience bedoeld?
Deze training is bedoeld voor iedereen die de klant als uitgangspunt wil nemen in zijn of haar werk, en die zich de basis van Customer Experience eigen wil maken. Denk aan content- en online marketeers, marketingmanagers en customer service-specialisten.