
Neuromarketing in de Praktijk
Lesgeld
Wij hanteren geen arrangementskosten. De prijs is inclusief lunch en eventuele lesboeken.

Marketing draait altijd om verleiding: hoe benvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intutie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen? Volg deneuromarketing cursus en leer je klanten te benv
Marketing draait altijd om verleiding: hoe benvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intutie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen? Volg deneuromarketing cursus en leer je klanten te benvloeden.
Programma van de training Neuromarketing in de Praktijk
College 1
- De kracht van het onbewuste brein
- Hoe en waarom werken overtuigingsprincipes?
- Wat hebben Bert en Ernie te maken met de manier waarop wij beslissen?
- Inzicht in een aantal krachtige overtuigingsprincipes aan de hand van cases
- Oefening met overtuigingsprincipes
College 2
- Gedragsverandering bekeken vanuit een bewezen gedragsmodel
- Hoe je de customer journey met overtuigingsprincipes optimaliseert
- Welke principes zijn krachtig binnen welke fase van de customer journey?
- Oefening: optimaliseer meerdere contactmomenten binnen je customer journey
Wat kun je na het volgen van de Training Neuromarketing in de Praktijk
- Je hebt zelf ervaren hoe krachtig het onbewuste brein is
- Je kent verschillende persuasiontechnieken en kunt ze gericht inzetten
- Je kunt overtuigingsprincipes toepassen, binnen de hele customer journey
- Je kent de commerciële waarde van touchpoints (waarvan je eerst misschien dacht dat ze onbelangrijk waren)
- Je kunt je doelgroep aan de hand van een gedragsmodel verleiden om steeds dichter bij jouw einddoel te komen
Voor wie is de training Neuromarketing in de Praktijk bedoeld?
Je bent een allround online marketeer die verantwoordelijk is voor de gehele klantenreis, van concepting en sea tot aan de bedankpagina en verder. Jouw doel is meer uit je marketingbudget te halen (conversieverhoging) en je weet dat ieder contactmoment het verschil kan maken.

