Conversieoptimalisatie & Personalisatie
Lesgeld
Wij hanteren geen arrangementskosten. De prijs is inclusief lunch en eventuele lesboeken.
Bij conversieoptimalisatie gaat het om het effectief begeleiden van je bezoeker naar de juiste actie - of het nu gaat om een aankoop, een informatie-aanvraag, een download of inschrijving. Maar wist je dat op veel websites maar 2% van de bezoekers die actie ook daadwerkelijk uitvoeren? Dat is niet veel, zeker als je bedenkt hoe afhankelijke organisaties tegenwoordig zijn van het succes van hun online platformen.Hoe krijg je de conversie van je website omhoog? Je leert het tijdens deze trainin
Bij conversieoptimalisatie gaat het om het effectief begeleiden van je bezoeker naar de juiste actie - of het nu gaat om een aankoop, een informatie-aanvraag, een download of inschrijving. Maar wist je dat op veel websites maar 2% van de bezoekers die actie ook daadwerkelijk uitvoeren? Dat is niet veel, zeker als je bedenkt hoe afhankelijke organisaties tegenwoordig zijn van het succes van hun online platformen.Hoe krijg je de conversie van je website omhoog? Je leert het tijdens deze training Conversieoptimalisatie & Personalisatie!Inclusief gratis boek (t.w.v. 42,50): Don't Make Me Think - Steve Krug
Programma van de training Conversieoptimalisatie & Personalisatie
Wat kun je na het volgen van de Training Conversieoptimalisatie & Personalisatie
- Je weet hoe je met slimme aanpassingen je websiteopbrengsten kunt vergroten
- Je leert welke elementen (vormgeving, content, interactie) bijdragen aan conversie en hoe je dit kunt inzetten
- Je kunt je website zo inrichten dat bezoekers (een potentiële klant) sneller bij je product of dienst uitkomen
- Je zet AI en personalisatiesoftware in voor gerichte optimalisatie en gepersonaliseerde journey content
- Je past een praktisch 5-stappenplan toe voor een persoonlijke online ervaring en stemt dit af op de unieke behoeften van je bezoekers
Voor wie is de training Conversieoptimalisatie & Personalisatie bedoeld?
Deze training is geschikt voor iedereen die een voorsprong wil krijgen of houden op de concurrentie, en op zoek is naar meer opbrengsten uit zijn website. Denk aan:
- Interaction designers
- Marketeers
- E-commercespecialisten
- Uitgevers
- Contentspecialisten
- Ondernemers