Contentmarketing
Lesgeld
Wij hanteren geen arrangementskosten. De prijs is inclusief lunch en eventuele lesboeken.
Contentmarketing is een cruciaal onderdeel van moderne marketing en d manier om klanten aan je merk te binden. Maar hoe ontwikkel je een creatieve contentstrategie, en hoe voer je die zo effectief mogelijk uit? Tijdens de tweedaagse training Contentmarketing leer je hoe je jouw doelgroep uitpluist: wie zijn ze en wat willen ze? Je ontdekt wat content goed en uniek maakt, hoe je hetbij je doelgroep krijgt en hoe je het succes van je strategie meet.
Programma van de tr
Contentmarketing is een cruciaal onderdeel van moderne marketing en d manier om klanten aan je merk te binden. Maar hoe ontwikkel je een creatieve contentstrategie, en hoe voer je die zo effectief mogelijk uit? Tijdens de tweedaagse training Contentmarketing leer je hoe je jouw doelgroep uitpluist: wie zijn ze en wat willen ze? Je ontdekt wat content goed en uniek maakt, hoe je hetbij je doelgroep krijgt en hoe je het succes van je strategie meet.
Programma van de training Contentmarketing
Wat kun je na het volgen van de Training Contentmarketing
- Je kent de laatste ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing.
- Je kunt inschatten welke marketingdoelstellingen je kunt behalen met goede, unieke content.
- Je weet hoe je een contentstrategie opstelt.
- Je hebt een goed beeld van de informatiebehoefte van je doelgroepen.
- Je weet hoe je jouw content het best kunt verspreiden onder je doelgroepen.
- Je kunt het succes van je strategie meten met de juiste strategie.
- Je snapt wat je moet doen om je contentstrategie te implementeren in je organisatie.
Voor wie is de training Contentmarketing bedoeld?
De training Contentmarketing is bedoeld voor professionals die zich bezighouden met marketing, communicatie, contentcreatie, media en de organisatie hiervan. Denk aan:
- communicatiemedewerkers
- brand owners
- marketeers
- (web)redacteuren.
Marketing kennis is handig, maar niet essentieel. Wel moet je een creatieve instelling hebben en nieuwsgierig zijn naar trends en ontwikkelingen binnen jouw branche.