Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Creative Contentmarketeer | Online Marketing
terug naar zoekresultaten

Creative Contentmarketeer | Online Marketing

Deelnemerskosten
€ 8.228,00 incl. BTW

Lesgeld

€ 6.800,00
Totaal excl. BTW
€ 6.800,00
BTW
€ 1.428,00
Totaal incl. BTW
€ 8.228,00
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Utrecht
Start: 18-02-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 31-03-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 05-06-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 11-08-2026
Toon rooster
Aanmelden
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Alle expertise die je nodig hebt om een verschil te maken als contentmarketeer.
Creative Contentmarketeer | Online Marketing
Creative Contentmarketeer | Online Marketing

Een strategie ontwikkelen, krachtige verhaallijnen uitdenken, sterke content neerzetten, de juiste kanalen kiezen en snel visuele content maken: als contentmarketeer moet je in een hoop specialismen thuis zijn. Tijdens de opleiding Contentmarketing verdiep je je in alle expertises die je in het vak nodig hebt. Onder begeleiding van professionele docenten duik je in de theorie, maar ga je vooral zelf aan de slag. Na afloop van decontent creator opleiding ben je klaar voor de volgende stap in j

...

Een strategie ontwikkelen, krachtige verhaallijnen uitdenken, sterke content neerzetten, de juiste kanalen kiezen en snel visuele content maken: als contentmarketeer moet je in een hoop specialismen thuis zijn. Tijdens de opleiding Contentmarketing verdiep je je in alle expertises die je in het vak nodig hebt. Onder begeleiding van professionele docenten duik je in de theorie, maar ga je vooral zelf aan de slag. Na afloop van decontent creator opleiding ben je klaar voor de volgende stap in je contentcarrire.Zo is deopleiding Contentmarketing opgebouwdDe opleiding Contentmarketing bestaat uit elf trainingsdagen en zeven trainingen die op elkaar aansluiten:ContentmarketingCustomer Journey MarketingOnline StorytellingMarketing AutomationVisuele Contentcreatie met AISchrijven voor Social MediaVideo's maken met je Smartphone & editing met AI

 

Programma van de opleiding Creative Contentmarketeer

 

Customer Journey Marketing

College 1

  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
  • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?

College 2

  • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
  • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
  • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
  • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

Middag

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze.
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

Ochtend

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

Middag

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

Middag

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze.
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

Ochtend

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

Middag

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing cursus behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

College 1 

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

College 2 

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

College 3

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

College 4

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Programma

Tijdens de training contentmarketing behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

 

Middag

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze.
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

Ochtend

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

 

Middag

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing cursus behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

College 1 

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

College 2 

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

College 3

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

College 4

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Programma

Tijdens de training contentmarketing behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

 

Middag

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze.
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

Ochtend

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

 

Middag

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing cursus behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

College 1 

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

College 2 

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

College 3

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

College 4

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

Ochtend

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

Middag

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze.
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

Ochtend

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

Middag

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing cursus behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

College 1 

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

College 2 

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

College 3

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

College 4

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Contentmarketing

Tijdens de training contentmarketing cursus behandel je contentmarketing van A tot Z, van strategie tot uitvoer. Je leert bijzondere verhalen vertellen die ook nog eens converteren. Je gaat aan de slag met een roadmap, waarmee je content ontwikkelt die past bij de customer journey van je publiek. Ook ontwikkel je een contentvisie voor je organisatie, waarmee je de basis legt voor onderscheidende content.

Dag 1

College 1 

  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing?
  • Welke succesvolle contentstrategieën inspireren jou om je contentmarketing naar een hoger niveau te brengen?
  • Voor welk doel ga jij content gebruiken? Denk aan naamsbekendheid, branding, leadgeneratie, lead-nurturing en relatiemanagement.

College 2 

  • Welke persona’s gebruik je om jouw doelgroep te categoriseren? En welke informatiebehoeften hebben ze
  • Welke contentsoorten (tekst, beeld, video, audio) gebruik je voor welke doelgroep en fase in de customer journey?

Dag 2

College 3

  • Waar in je organisatie ligt de expertise, wat is jullie niche en welke thema’s kun je daaraan koppelen?
  • Met welke creatieve contentformats en -invalshoeken houd je jouw doelgroepen geboeid?

College 4

  • Via welke kanalen zorg je dat je content bij de juiste personen terechtkomt? Denk aan social media-, e-mail- en influencer-marketing.
  • Hoe meet je de effectiviteit van je contentmarketing? Welke KPI’s gebruik je, en naar welke Google Analytics-statistieken kijk je?
  • Hoe ga je binnen je organisatie met contentmarketing om en hoe creëer je draagvlak? Hoe zorg je dat het een team-effort wordt? En hoe zet je tools als contentkalenders en -audits in?

Online Storytelling

Ochtend

  • De kracht van verhalen
  • De structuur van verhalen
  • The Hero’s Journey
  • Empowerment stories
  • Verhalen in de marketingmix (praktijkcases)

Middag

  • Fanverhalen / fandoms
  • Hoe gebruik je social media voor (visual) storytelling?
  • Transmedia storytelling (definitie en praktijkvoorbeelden)
  • Virale video en vloggen
  • Praktijkoefeningen: (a.) Vind je verhaal; (b.) Vertel je verhaal

Online Storytelling

Ochtend

  • De kracht van verhalen
  • De structuur van verhalen
  • The Hero’s Journey
  • Empowerment stories
  • Verhalen in de marketingmix (praktijkcases)

Middag

  • Fanverhalen / fandoms
  • Hoe gebruik je social media voor (visual) storytelling?
  • Transmedia storytelling (definitie en praktijkvoorbeelden)
  • Virale video en vloggen
  • Praktijkoefeningen: (a.) Vind je verhaal; (b.) Vertel je verhaal

Online Storytelling

Ochtend

  • De kracht van verhalen
  • De structuur van verhalen
  • The Hero’s Journey
  • Empowerment stories
  • Verhalen in de marketingmix (praktijkcases)

Middag

  • Fanverhalen / fandoms
  • Hoe gebruik je social media voor (visual) storytelling?
  • Transmedia storytelling (definitie en praktijkvoorbeelden)
  • Virale video en vloggen
  • Praktijkoefeningen: (a.) Vind je verhaal; (b.) Vertel je verhaal

Online Storytelling

Ochtend

  • De kracht van verhalen
  • De structuur van verhalen
  • The Hero’s Journey
  • Empowerment stories
  • Verhalen in de marketingmix (praktijkcases)

Middag

  • Fanverhalen / fandoms
  • Hoe gebruik je social media voor (visual) storytelling?
  • Transmedia storytelling (definitie en praktijkvoorbeelden)
  • Virale video en vloggen
  • Praktijkoefeningen: (a.) Vind je verhaal; (b.) Vertel je verhaal

Online Storytelling

Ochtend

  • De kracht van verhalen
  • De structuur van verhalen
  • The Hero’s Journey
  • Empowerment stories
  • Verhalen in de marketingmix (praktijkcases)

Middag

  • Fanverhalen / fandoms
  • Hoe gebruik je social media voor (visual) storytelling?
  • Transmedia storytelling (definitie en praktijkvoorbeelden)
  • Virale video en vloggen
  • Praktijkoefeningen: (a.) Vind je verhaal; (b.) Vertel je verhaal

Online Storytelling

Ochtend

  • De kracht van verhalen
  • De structuur van verhalen
  • The Hero’s Journey
  • Empowerment stories
  • Verhalen in de marketingmix (praktijkcases)

Middag

  • Fanverhalen / fandoms
  • Hoe gebruik je social media voor (visual) storytelling?
  • Transmedia storytelling (definitie en praktijkvoorbeelden)
  • Virale video en vloggen
  • Praktijkoefeningen: (a.) Vind je verhaal; (b.) Vertel je verhaal

Online Storytelling

College 1

  • De kracht van verhalen
  • De structuur van verhalen
  • The Hero’s Journey
  • Empowerment stories
  • Verhalen in de marketingmix (praktijkcases)

College 2

  • Fanverhalen / fandoms
  • Hoe gebruik je social media voor (visual) storytelling?
  • Transmedia storytelling (definitie en praktijkvoorbeelden)
  • Virale video en vloggen
  • Praktijkoefeningen: (a.) Vind je verhaal; (b.) Vertel je verhaal

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend - Basis & Strategie

  • Introductie: waaruit bestaat marketing automation en e-mailmarketing?
  • Geautomatiseerde e-mailcampagnes opzetten: waar begin je?
  • Segmentatie en personalisatie: hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment?

Middag - Tools & Praktijk

  • Case studies en best practices
  • Tools en technieken: wat is het verschil tussen CDP en e-mail automation?
  • In de praktijk: opzetten eigen campagne

Praktijkopdracht:Aan het einde van de dag krijg je een opdracht mee om direct in de praktijk toe te passen.

Dag 2

Ochtend - Data-driven Marketing & AI

  • Smarketing: hoe laat je sales en marketing naadloos samenwerken?
  • Slimme segmentatie: hoe haal je meer uit je data?
  • AI en klantgedrag: hoe zet je inzichten om in betere campagnes?

Middag - Presentaties eigen case

  • Presentatie van je eigen case
  • Feedback uit de groep en tips van de trainer
  • Q&A, evaluatie en je persoonlijke actieplan afronden

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend - Basis & Strategie

  • Introductie: waaruit bestaat marketing automation en e-mailmarketing?
  • Opzetten geautomatiseerde e-mailcampagnes 
  • Segmentatie en personalisatie: hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment?

Middag - Tools & Praktijk

  • Case studies en best practices
  • Overzicht van tools: wat is het verschil tussen CDP en e-mail automation?
  • In de praktijk: opzetten eigen campagne

Einde van de dag krijg je een praktijkopdracht mee naar huis

Dag 2

Ochtend

  • Hoe integreer je sales en markering ('smarketing' in de praktijk)?
  • Slimme segmentatie: haal meer uit je data
  • AI en klantgedrag: hoe gebruik je inzichten op je campagnes te verbeteren?

Middag - Presentaties eigen case

  • Presentatie van je eigen case
  • Feedback uit de groep en tips van de trainer
  • Q&A, evaluatie en je persoonlijke actieplan afronden

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend - Basis & Strategie

  • Introductie: waaruit bestaat marketing automation en e-mailmarketing?
  • Geautomatiseerde e-mailcampagnes opzetten: waar begin je?
  • Segmentatie en personalisatie: hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment?

Middag - Tools & Praktijk

  • Case studies en best practices
  • Tools en technieken: wat is het verschil tussen CDP en e-mail automation?
  • In de praktijk: opzetten eigen campagne

Praktijkopdracht:Aan het einde van de dag krijg je een opdracht mee om direct in de praktijk toe te passen.

Dag 2

Ochtend - Data-driven Marketing & AI

  • Smarketing: hoe laat je sales en marketing naadloos samenwerken?
  • Slimme segmentatie: hoe haal je meer uit je data?
  • AI en klantgedrag: hoe zet je inzichten om in betere campagnes?

Middag - Presentaties eigen case

  • Presentatie van je eigen case
  • Feedback uit de groep en tips van de trainer
  • Q&A, evaluatie en je persoonlijke actieplan afronden

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend - Basis & Strategie

  • Introductie: waaruit bestaat marketing automation en e-mailmarketing?
  • Geautomatiseerde e-mailcampagnes opzetten: waar begin je?
  • Segmentatie en personalisatie: hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment?

Middag - Tools & Praktijk

  • Case studies en best practices
  • Tools en technieken: wat is het verschil tussen CDP en e-mail automation?
  • In de praktijk: opzetten eigen campagne

Praktijkopdracht:Aan het einde van de dag krijg je een opdracht mee om direct in de praktijk toe te passen.

Dag 2

Ochtend - Data-driven Marketing & AI

  • Smarketing: hoe laat je sales en marketing naadloos samenwerken?
  • Slimme segmentatie: hoe haal je meer uit je data?
  • AI en klantgedrag: hoe zet je inzichten om in betere campagnes?

Middag - Presentaties eigen case

  • Presentatie van je eigen case
  • Feedback uit de groep en tips van de trainer
  • Q&A, evaluatie en je persoonlijke actieplan afronden

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend - Basis & Strategie

  • Introductie: waaruit bestaat marketing automation en e-mailmarketing?
  • Geautomatiseerde e-mailcampagnes opzetten: waar begin je?
  • Segmentatie en personalisatie: hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment?

Middag - Tools & Praktijk

  • Case studies en best practices
  • Tools en technieken: wat is het verschil tussen CDP en e-mail automation?
  • In de praktijk: opzetten eigen campagne

Praktijkopdracht:Aan het einde van de dag krijg je een opdracht mee om direct in de praktijk toe te passen.

Dag 2

Ochtend - Data-driven Marketing & AI

  • Smarketing: hoe laat je sales en marketing naadloos samenwerken?
  • Slimme segmentatie: hoe haal je meer uit je data?
  • AI en klantgedrag: hoe zet je inzichten om in betere campagnes?

Middag - Presentaties eigen case

  • Presentatie van je eigen case
  • Feedback uit de groep en tips van de trainer
  • Q&A, evaluatie en je persoonlijke actieplan afronden

Marketing Automation

Dag 1

Ochtend

  • De filosofie van inbound marketing en 'smarketing': de combi van sales en marketing
  • De buyer journey en het commerciële proces: welk proces ga jij automatiseren?
  • Data & buyer persona's opstellen : wat wil je weten van je (potentiële) klant?

Middag

  • Doelstellingen formuleren: welke stuurmiddelen en data heb je nodig om goede campagnes te draaien?
  • Leadscoring toepassen op statische en variabele data: welk gedrag  en welke persoonskenmerken geef jij punten?
  • Marketing automation in de praktijk: hoe stel je een workflow op?

Dag 2

Ochtend

  • 'Smarketing' in de praktijk: hoe verenig je sales en marketing?
  • Hoe verander je leads in klanten? De sales funnel en pipeline management.
  • Jouw ideale leadproces: stappen en planning

Middag

  • De rol van Customer Relationship Management (CRM) binnen marketing automation
  • Marketing automation tools: HubSpot en andere die je waarschijnlijk nog niet kent
  • De ROI van marketing automation: jouw business case

Visuele Contentcreatie met AI

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

 

Check de brochure voor het volledige programma.

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

 

Check de brochure voor het volledige programma.

Visuele Contentcreatie met AI

Programma

Ochtend

  • (Me) Branding
    • Kennis van Theorie en trends rondom een goed (visueel) merk neerzetten
  • Waardevolle content selecteren:
    • Herkennen en creëren van content die je doelgroep aanspreekt
  • Gebruik van nieuwe technologieën:
    • Kennismaken en werken met AI-tools zoals Mid-Journey, Runway, ChatGPT, en Canva, PowerPoint, Microsoft Copilot
    • Adaptieve en sneller worden met het werken met verschillende tools voor content creatie

 

Middag

    • Effectief visueel verhalen presenteren
      • Ontwikkelen en presenteren van je eigen visuele verhaal
      • Gebruik van metaforen en contexten, beeldtaal toepassen, en visuele content genereren.
      • Authenticiteit in een digitale wereld, fotografie, beeldbewerking
    • Contentstrategie opzetten:
      • Structureren en promoten van je verhaal voor diverse platforms.
    • Praktische toepassing en feedback:
      • Presenteren van je werk en ontvangen van constructieve feedback.

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Visuele Contentcreatie met AI

Programma

Ochtend

  • (Me) Branding
    • Kennis van Theorie en trends rondom een goed (visueel) merk neerzetten
  • Waardevolle content selecteren:
    • Herkennen en creëren van content die je doelgroep aanspreekt
  • Gebruik van nieuwe technologieën:
    • Kennismaken en werken met AI-tools zoals Mid-Journey, Runway, ChatGPT, en Canva, PowerPoint, Microsoft Copilot
    • Adaptieve en sneller worden met het werken met verschillende tools voor content creatie

 

Middag

    • Effectief visueel verhalen presenteren
      • Ontwikkelen en presenteren van je eigen visuele verhaal
      • Gebruik van metaforen en contexten, beeldtaal toepassen, en visuele content genereren.
      • Authenticiteit in een digitale wereld, fotografie, beeldbewerking
    • Contentstrategie opzetten:
      • Structureren en promoten van je verhaal voor diverse platforms.
    • Praktische toepassing en feedback:
      • Presenteren van je werk en ontvangen van constructieve feedback.

Visuele Contentcreatie met AI

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, methodes als visual thinking.
  • The NEW Marketeer & Designer: door de technologische ontwikkelingen veranderen functieprofielen. Wat deed een marketeer vroeger, en wat doe 'ie/ze nu? Wat is en wordt de rol van designers? Theorie marketing/design vroeger en nu, visuele content, communicatiemiddelen.

College 2

  • The Landscape/ proeftuin: inspiratiesessie over creatieve tools in de markt. Welke boom uit het spreekwoordelijke bos moeten we hebben? Hoe selecteer je de beste tool voor jouw behoefte?
  • Verschillende tools: Wix, Canva, Prezi, Inplace, Adobe Spark etc. Live demo Infogram/ Fixel
  • Basics of design: als non-designer heb je geen idee waar je op moet letten. De bestand formats ai. eps. ken je nog wel, maar visualiseer je nou wat je in je hoofd hebt?
  • Praktische tips & tricks voor the basics of design.

Dag 2: Playday

College 1

Test test test: Deze dag warmen we op met een leuke opdracht, we gaan een cinemagraph maken (een foto met een bewegend element).

College 2

Aan de slag met jouw marketingcampagne:

  • Thema en doelstelling
  • Boodschap formuleren (1 of meerdere)
  • Tools selecteren en een planning maken
  • Aan de bak!
  • Feedback van trainer en peers

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Ochtend
    • (Me) Branding
      • Kennis van Theorie en trends rondom een goed (visueel) merk neerzetten
    • Waardevolle content selecteren:
      • Herkennen en creëren van content die je doelgroep aanspreekt
    • Gebruik van nieuwe technologieën:
      • Kennismaken en werken met AI-tools zoals Mid-Journey, Runway, ChatGPT, en Canva, PowerPoint, Microsoft Copilot
      • Adaptieve en sneller worden met het werken met verschillende tools voor content creatie

     

    Middag
    • Effectief visueel verhalen presenteren
      • Ontwikkelen en presenteren van je eigen visuele verhaal
      • Gebruik van metaforen en contexten, beeldtaal toepassen, en visuele content genereren.
      • Authenticiteit in een digitale wereld, fotografie, beeldbewerking
    • Contentstrategie opzetten:
      • Structureren en promoten van je verhaal voor diverse platforms.
    • Praktische toepassing en feedback:
      • Presenteren van je werk en ontvangen van constructieve feedback.

Visuele Contentcreatie met AI

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, methodes als visual thinking.
  • The NEW Marketeer & Designer: door de technologische ontwikkelingen veranderen functieprofielen. Wat deed een marketeer vroeger, en wat doe 'ie/ze nu? Wat is en wordt de rol van designers? Theorie marketing/design vroeger en nu, visuele content, communicatiemiddelen.

College 2

  • The Landscape/ proeftuin: inspiratiesessie over creatieve tools in de markt. Welke boom uit het spreekwoordelijke bos moeten we hebben? Hoe selecteer je de beste tool voor jouw behoefte?
  • Verschillende tools: Wix, Canva, Prezi, Inplace, Adobe Spark etc. Live demo Infogram/ Fixel
  • Basics of design: als non-designer heb je geen idee waar je op moet letten. De bestand formats ai. eps. ken je nog wel, maar visualiseer je nou wat je in je hoofd hebt?
  • Praktische tips & tricks voor the basics of design.

Dag 2: Playday

College 1

Test test test: Deze dag warmen we op met een leuke opdracht, we gaan een cinemagraph maken (een foto met een bewegend element).

College 2

Aan de slag met jouw marketingcampagne:

  • Thema en doelstelling
  • Boodschap formuleren (1 of meerdere)
  • Tools selecteren en een planning maken
  • Aan de bak!
  • Feedback van trainer en peers

Visuele Contentcreatie met AI

Programma

Ochtend

  • (Me) Branding
    • Kennis van Theorie en trends rondom een goed (visueel) merk neerzetten
  • Waardevolle content selecteren:
    • Herkennen en creëren van content die je doelgroep aanspreekt
  • Gebruik van nieuwe technologieën:
    • Kennismaken en werken met AI-tools zoals Mid-Journey, Runway, ChatGPT, en Canva, PowerPoint, Microsoft Copilot
    • Adaptieve en sneller worden met het werken met verschillende tools voor content creatie

 

Middag

    • Effectief visueel verhalen presenteren
      • Ontwikkelen en presenteren van je eigen visuele verhaal
      • Gebruik van metaforen en contexten, beeldtaal toepassen, en visuele content genereren.
      • Authenticiteit in een digitale wereld, fotografie, beeldbewerking
    • Contentstrategie opzetten:
      • Structureren en promoten van je verhaal voor diverse platforms.
    • Praktische toepassing en feedback:
      • Presenteren van je werk en ontvangen van constructieve feedback.

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens de training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Visuele Contentcreatie met AI

Programma

Ochtend

  • (Me) Branding
    • Kennis van Theorie en trends rondom een goed (visueel) merk neerzetten
  • Waardevolle content selecteren:
    • Herkennen en creëren van content die je doelgroep aanspreekt
  • Gebruik van nieuwe technologieën:
    • Kennismaken en werken met AI-tools zoals Mid-Journey, Runway, ChatGPT, en Canva, PowerPoint, Microsoft Copilot
    • Adaptieve en sneller worden met het werken met verschillende tools voor content creatie

 

Middag

    • Effectief visueel verhalen presenteren
      • Ontwikkelen en presenteren van je eigen visuele verhaal
      • Gebruik van metaforen en contexten, beeldtaal toepassen, en visuele content genereren.
      • Authenticiteit in een digitale wereld, fotografie, beeldbewerking
    • Contentstrategie opzetten:
      • Structureren en promoten van je verhaal voor diverse platforms.
    • Praktische toepassing en feedback:
      • Presenteren van je werk en ontvangen van constructieve feedback.

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

 

Check de brochure voor het volledige programma.

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Visuele Contentcreatie met AI

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, methodes als visual thinking.
  • The NEW Marketeer & Designer: door de technologische ontwikkelingen veranderen functieprofielen. Wat deed een marketeer vroeger, en wat doe 'ie/ze nu? Wat is en wordt de rol van designers? Theorie marketing/design vroeger en nu, visuele content, communicatiemiddelen.

College 2

  • The Landscape/ proeftuin: inspiratiesessie over creatieve tools in de markt. Welke boom uit het spreekwoordelijke bos moeten we hebben? Hoe selecteer je de beste tool voor jouw behoefte?
  • Verschillende tools: Wix, Canva, Prezi, Inplace, Adobe Spark etc. Live demo Infogram/ Fixel
  • Basics of design: als non-designer heb je geen idee waar je op moet letten. De bestand formats ai. eps. ken je nog wel, maar visualiseer je nou wat je in je hoofd hebt?
  • Praktische tips & tricks voor the basics of design.

Dag 2: Playday

College 1

Test test test: Deze dag warmen we op met een leuke opdracht, we gaan een cinemagraph maken (een foto met een bewegend element).

College 2

Aan de slag met jouw marketingcampagne:

  • Thema en doelstelling
  • Boodschap formuleren (1 of meerdere)
  • Tools selecteren en een planning maken
  • Aan de bak!
  • Feedback van trainer en peers

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens deze training leer je

Ochtend

  • (Me) Branding
    • Kennis van Theorie en trends rondom een goed (visueel) merk neerzetten
  • Waardevolle content selecteren:
    • Herkennen en creëren van content die je doelgroep aanspreekt
  • Gebruik van nieuwe technologieën:
    • Kennismaken en werken met AI-tools zoals Mid-Journey, Runway, ChatGPT, en Canva, PowerPoint, Microsoft Copilot
    • Adaptieve en sneller worden met het werken met verschillende tools voor content creatie

 

Middag

    • Effectief visueel verhalen presenteren
      • Ontwikkelen en presenteren van je eigen visuele verhaal
      • Gebruik van metaforen en contexten, beeldtaal toepassen, en visuele content genereren.
      • Authenticiteit in een digitale wereld, fotografie, beeldbewerking
    • Contentstrategie opzetten:
      • Structureren en promoten van je verhaal voor diverse platforms.
    • Praktische toepassing en feedback:
      • Presenteren van je werk en ontvangen van constructieve feedback.

Visuele Contentcreatie met AI

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, methodes als visual thinking.
  • The NEW Marketeer & Designer: door de technologische ontwikkelingen veranderen functieprofielen. Wat deed een marketeer vroeger, en wat doe 'ie/ze nu? Wat is en wordt de rol van designers? Theorie marketing/design vroeger en nu, visuele content, communicatiemiddelen.

College 2

  • The Landscape/ proeftuin: inspiratiesessie over creatieve tools in de markt. Welke boom uit het spreekwoordelijke bos moeten we hebben? Hoe selecteer je de beste tool voor jouw behoefte?
  • Verschillende tools: Wix, Canva, Prezi, Inplace, Adobe Spark etc. Live demo Infogram/ Fixel
  • Basics of design: als non-designer heb je geen idee waar je op moet letten. De bestand formats ai. eps. ken je nog wel, maar visualiseer je nou wat je in je hoofd hebt?
  • Praktische tips & tricks voor the basics of design.

Dag 2: Playday

College 1

Test test test: Deze dag warmen we op met een leuke opdracht, we gaan een cinemagraph maken (een foto met een bewegend element).

College 2

Aan de slag met jouw marketingcampagne:

  • Thema en doelstelling
  • Boodschap formuleren (1 of meerdere)
  • Tools selecteren en een planning maken
  • Aan de bak!
  • Feedback van trainer en peers

Visuele Contentcreatie met AI

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, methodes als visual thinking.
  • The NEW Marketeer & Designer: door de technologische ontwikkelingen veranderen functieprofielen. Wat deed een marketeer vroeger, en wat doe 'ie/ze nu? Wat is en wordt de rol van designers? Theorie marketing/design vroeger en nu, visuele content, communicatiemiddelen.

College 2

  • The Landscape/ proeftuin: inspiratiesessie over creatieve tools in de markt. Welke boom uit het spreekwoordelijke bos moeten we hebben? Hoe selecteer je de beste tool voor jouw behoefte?
  • Verschillende tools: Wix, Canva, Prezi, Inplace, Adobe Spark etc. Live demo Infogram/ Fixel
  • Basics of design: als non-designer heb je geen idee waar je op moet letten. De bestand formats ai. eps. ken je nog wel, maar visualiseer je nou wat je in je hoofd hebt?
  • Praktische tips & tricks voor the basics of design.

Dag 2: Playday

College 1

Test test test: Deze dag warmen we op met een leuke opdracht, we gaan een cinemagraph maken (een foto met een bewegend element).

College 2

Aan de slag met jouw marketingcampagne:

  • Thema en doelstelling
  • Boodschap formuleren (1 of meerdere)
  • Tools selecteren en een planning maken
  • Aan de bak!
  • Feedback van trainer en peers

Visuele Contentcreatie met AI

Dag 1: The creative landscape

College 1

  • Trends, tools en ontwikkelingen: wat en waarom verandert het creatieve landschap? Welke ontwikkelingen zijn van invloed? Trends onder verschillende generaties, methodes als visual thinking.
  • The NEW Marketeer & Designer: door de technologische ontwikkelingen veranderen functieprofielen. Wat deed een marketeer vroeger, en wat doe 'ie/ze nu? Wat is en wordt de rol van designers? Theorie marketing/design vroeger en nu, visuele content, communicatiemiddelen.

College 2

  • The Landscape/ proeftuin: inspiratiesessie over creatieve tools in de markt. Welke boom uit het spreekwoordelijke bos moeten we hebben? Hoe selecteer je de beste tool voor jouw behoefte?
  • Verschillende tools: Wix, Canva, Prezi, Inplace, Adobe Spark etc. Live demo Infogram/ Fixel
  • Basics of design: als non-designer heb je geen idee waar je op moet letten. De bestand formats ai. eps. ken je nog wel, maar visualiseer je nou wat je in je hoofd hebt?
  • Praktische tips & tricks voor the basics of design.

Dag 2: Playday

College 1

Test test test: Deze dag warmen we op met een leuke opdracht, we gaan een cinemagraph maken (een foto met een bewegend element).

College 2

Aan de slag met jouw marketingcampagne:

  • Thema en doelstelling
  • Boodschap formuleren (1 of meerdere)
  • Tools selecteren en een planning maken
  • Aan de bak!
  • Feedback van trainer en peers

Visuele Contentcreatie met AI

Tijdens de training leer je

  • Contentcreatie in samenwerking met AI
  • Een consistente beeldtaal ontwikkelen
  • AI-gedreven video- en animatietools
  • Je eigen visuele testcase

Schrijven voor Social Media

Ochtend

  • Korte introductie: wat is contentmarketing en wat zijn de belangrijkste trends op dat gebied?
  • Drie schrijfformules
  • Pakkende headlines schrijven
  • Een krachtige call to action schrijven

Middag

  • Effectieve updates maken voor LinkedIn, X, Facebook en Instagram
  • Technische aspecten: hashtags, beeld en video
  • Per platform: praktijkvoorbeelden, veelgemaakte fouten, schrijftips en checklist
  • Inhakers bedenken en publiceren
  • Tools voor contentplanning, contentcreatie en publiceren van content

Schrijven voor Social Media

College 1

  • Korte introductie: wat is contentmarketing en wat zijn de belangrijkste trends op dat gebied?
  • Drie schrijfformules
  • Pakkende headlines schrijven
  • Een krachtige call to action schrijven

College 2

  • Effectieve updates maken voor LinkedIn, X, Facebook en Instagram
  • Technische aspecten: hashtags, beeld en video
  • Per platform: praktijkvoorbeelden, veelgemaakte fouten, schrijftips en checklist
  • Inhakers bedenken en publiceren
  • Tools voor contentplanning, contentcreatie en publiceren van content

Schrijven voor Social Media

Ochtend

  • Korte introductie: wat is contentmarketing en wat zijn de belangrijkste trends op dat gebied?
  • Drie schrijfformules
  • Pakkende headlines schrijven
  • Een krachtige call to action schrijven

Middag

  • Effectieve updates maken voor LinkedIn, X, Facebook en Instagram
  • Technische aspecten: hashtags, beeld en video
  • Per platform: praktijkvoorbeelden, veelgemaakte fouten, schrijftips en checklist
  • Inhakers bedenken en publiceren
  • Tools voor contentplanning, contentcreatie en publiceren van content

Schrijven voor Social Media

Ochtend

  • Korte introductie: wat is contentmarketing en wat zijn de belangrijkste trends op dat gebied?
  • Drie schrijfformules
  • Pakkende headlines schrijven
  • Een krachtige call to action schrijven

Middag

  • Effectieve updates maken voor LinkedIn, X, Facebook en Instagram
  • Technische aspecten: hashtags, beeld en video
  • Per platform: praktijkvoorbeelden, veelgemaakte fouten, schrijftips en checklist
  • Inhakers bedenken en publiceren
  • Tools voor contentplanning, contentcreatie en publiceren van content

Schrijven voor Social Media

Ochtend

  • Korte introductie: wat is contentmarketing en wat zijn de belangrijkste trends op dat gebied?
  • Drie schrijfformules
  • Pakkende headlines schrijven
  • Een krachtige call to action schrijven

Middag

  • Effectieve updates maken voor LinkedIn, X, Facebook en Instagram
  • Technische aspecten: hashtags, beeld en video
  • Per platform: praktijkvoorbeelden, veelgemaakte fouten, schrijftips en checklist
  • Inhakers bedenken en publiceren
  • Tools voor contentplanning, contentcreatie en publiceren van content

Schrijven voor Social Media

Ochtend

  • Korte introductie: wat is contentmarketing en wat zijn de belangrijkste trends op dat gebied?
  • Drie schrijfformules
  • Pakkende headlines schrijven
  • Een krachtige call to action schrijven

Middag

  • Effectieve updates maken voor LinkedIn, X, Facebook en Instagram
  • Technische aspecten: hashtags, beeld en video
  • Per platform: praktijkvoorbeelden, veelgemaakte fouten, schrijftips en checklist
  • Inhakers bedenken en publiceren
  • Tools voor contentplanning, contentcreatie en publiceren van content

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

College 1

  • Voorstellen / leerdoelen inventariseren 
  • Waarom wil je video gaan gebruiken (en wanneer is dit geen goed idee)? 
  • Waar zit de kracht van video? 
  • Doel en doelgroep (ondertiteling, kennisgebied claimen, personal branding, uitlegvideo’s, etc.)
  • Interviewtechniek (incl. 3-traps interviewtechniek) 
  • Oefening: Een kort interview voor de camera 
  • Verleiden om te kijken (storytelling) 
  • Gebruik snijshots om het verhaal te vertellen 
  • Oefening: Maak snijshots 
  • De vorm/het format/hoe je leert van voorbeelden 
  • Shotlist (de boodschappenlijst voor je video) 
  • Eventueel: SEO voor video 

College 2 (techniek) 

  • Wel/ niet verticaal filmen 
  • Je tools en gadgets (koop niet te veel. Eerst maar eens resultaat boeken!) 
  • Je telefoon als camera 
  • Licht 
  • Geluid 
  • Kadering 
  • Basisuitleg : Kinemaster (app voor Android en Apple) 
  • Montage van de video's die in de ochtend zijn gemaakt 
  • Feedback op je eerste film

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

Dag 1: Storytelling & beginnen met filmen

Ochtend

  • Introductie en doelen deelnemers
  • Uitleg de kracht van video, storytelling interviewtechniek
  • Oefenen met filmen (smartphone)
  • Kijken naar licht, kader, audio

 

Middag

  • Filmen in duo’s
  • Feedbackronde
  • Montage-instructie in Capcut
  • Een eerste (algemene) video maken

Dag 2: Monteren met AI

Ochtend

  • Introductie Descript en Opus.ai
  • Werken aan montage eigen video
  • Ondertiteling, voice-overs en muziek

 

Middag

  • Afronden montage
  • Video presenteren en feedback
  • Nabespreking en toepassing in eigen werk

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

Dag 1: Storytelling & beginnen met filmen

Ochtend

  • Introductie en doelen deelnemers
  • Uitleg de kracht van video, storytelling interviewtechniek
  • Oefenen met filmen (smartphone)
  • Kijken naar licht, kader, audio

 

Middag

  • Filmen in duo’s
  • Feedbackronde
  • Montage-instructie in Capcut
  • Een eerste (algemene) video maken

Dag 2: Monteren met AI

Ochtend

  • Introductie Descript en Opus.ai
  • Werken aan montage eigen video
  • Ondertiteling, voice-overs en muziek

 

 

Middag

  • Afronden montage
  • Video presenteren en feedback
  • Nabespreking en toepassing in eigen werk

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

College 1

  • Voorstellen / leerdoelen inventariseren 
  • Waarom wil je video gaan gebruiken (en wanneer is dit geen goed idee)? 
  • Waar zit de kracht van video? 
  • Doel en doelgroep (ondertiteling, kennisgebied claimen, personal branding, uitlegvideo’s, etc.)
  • Interviewtechniek (incl. 3-traps interviewtechniek) 
  • Oefening: Een kort interview voor de camera 
  • Verleiden om te kijken (storytelling) 
  • Gebruik snijshots om het verhaal te vertellen 
  • Oefening: Maak snijshots 
  • De vorm/het format/hoe je leert van voorbeelden 
  • Shotlist (de boodschappenlijst voor je video) 
  • Eventueel: SEO voor video 

College 2 (techniek) 

  • Wel/ niet verticaal filmen 
  • Je tools en gadgets (koop niet te veel. Eerst maar eens resultaat boeken!) 
  • Je telefoon als camera 
  • Licht 
  • Geluid 
  • Kadering 
  • Basisuitleg : Kinemaster (app voor Android en Apple) 
  • Montage van de video's die in de ochtend zijn gemaakt 
  • Feedback op je eerste film

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

Dag 1: Storytelling & beginnen met filmen

Ochtend

  • Introductie en doelen deelnemers
  • Uitleg de kracht van video, storytelling interviewtechniek
  • Oefenen met filmen (smartphone)
  • Kijken naar licht, kader, audio

 

Middag

  • Filmen in duo’s
  • Feedbackronde
  • Montage-instructie in Capcut
  • Een eerste (algemene) video maken

Dag 2: Monteren met AI

Ochtend

  • Introductie Descript en Opus.ai
  • Werken aan montage eigen video
  • Ondertiteling, voice-overs en muziek

 

 

Middag

  • Afronden montage
  • Video presenteren en feedback
  • Nabespreking en toepassing in eigen werk

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

Dag 1: Storytelling & beginnen met filmen

Ochtend

  • Introductie en doelen deelnemers
  • Uitleg de kracht van video, storytelling interviewtechniek
  • Oefenen met filmen (smartphone)
  • Kijken naar licht, kader, audio

 

Middag

  • Filmen in duo’s
  • Feedbackronde
  • Montage-instructie in Capcut
  • Een eerste (algemene) video maken

Dag 2: Monteren met AI

Ochtend

  • Introductie Descript en Opus.ai
  • Werken aan montage eigen video
  • Ondertiteling, voice-overs en muziek

 

Middag

  • Afronden montage
  • Video presenteren en feedback
  • Nabespreking en toepassing in eigen werk

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

Dag 1: Storytelling & beginnen met filmen

Ochtend

  • Introductie en doelen deelnemers
  • Uitleg de kracht van video, storytelling interviewtechniek
  • Oefenen met filmen (smartphone)
  • Kijken naar licht, kader, audio

 

Middag

  • Filmen in duo’s
  • Feedbackronde
  • Montage-instructie in Capcut
  • Een eerste (algemene) video maken

Dag 2: Monteren met AI

Ochtend

  • Introductie Descript en Opus.ai
  • Werken aan montage eigen video
  • Ondertiteling, voice-overs en muziek

 

Middag

  • Afronden montage
  • Video presenteren en feedback
  • Nabespreking en toepassing in eigen werk

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

Dag 1: Storytelling & beginnen met filmen

Ochtend

  • Introductie en doelen deelnemers
  • Uitleg de kracht van video, storytelling interviewtechniek
  • Oefenen met filmen (smartphone)
  • Kijken naar licht, kader, audio

 

Middag

  • Filmen in duo’s
  • Feedbackronde
  • Montage-instructie in Capcut
  • Een eerste (algemene) video maken

Dag 2: Monteren met AI

Ochtend

  • Introductie Descript en Opus.ai
  • Werken aan montage eigen video
  • Ondertiteling, voice-overs en muziek

 

 

Middag

  • Afronden montage
  • Video presenteren en feedback
  • Nabespreking en toepassing in eigen werk

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

College 1

  • Voorstellen / leerdoelen inventariseren 
  • Waarom wil je video gaan gebruiken (en wanneer is dit geen goed idee)? 
  • Waar zit de kracht van video? 
  • Doel en doelgroep (ondertiteling, kennisgebied claimen, personal branding, uitlegvideo’s, etc.)
  • Interviewtechniek (incl. 3-traps interviewtechniek) 
  • Oefening: Een kort interview voor de camera 
  • Verleiden om te kijken (storytelling) 
  • Gebruik snijshots om het verhaal te vertellen 
  • Oefening: Maak snijshots 
  • De vorm/het format/hoe je leert van voorbeelden 
  • Shotlist (de boodschappenlijst voor je video) 
  • Eventueel: SEO voor video 

College 2 (techniek) 

  • Wel/ niet verticaal filmen 
  • Je tools en gadgets (koop niet te veel. Eerst maar eens resultaat boeken!) 
  • Je telefoon als camera 
  • Licht 
  • Geluid 
  • Kadering 
  • Basisuitleg : Kinemaster (app voor Android en Apple) 
  • Montage van de video's die in de ochtend zijn gemaakt 
  • Feedback op je eerste film

Video's maken met je Smartphone & editing met AI

Dag 1: Storytelling & beginnen met filmen

Ochtend

  • Introductie en doelen deelnemers
  • Uitleg de kracht van video, storytelling interviewtechniek
  • Oefenen met filmen (smartphone)
  • Kijken naar licht, kader, audio

Middag

  • Filmen in duo’s
  • Feedbackronde
  • Montage-instructie in Capcut
  • Een eerste (algemene) video maken

Dag 2: Monteren met AI

Ochtend

  • Introductie Descript en Opus.ai
  • Werken aan montage eigen video
  • Ondertiteling, voice-overs en muziek

Middag

  • Afronden montage
  • Video presenteren en feedback
  • Nabespreking en toepassing in eigen werk

 

Wat kun je na het volgen van de opleiding Creative Contentmarketeer

 

Na afloop kun je onder andere:

  • Een sterke contentstrategie opstellen die aansluit bij de (informatie)behoeften van je doelgroepen;
  • Impactvolle verhaallijnen uitdenken, uitwerken en verspreiden via verschillende kanalen;
  • Het succes van je strategie meten;
  • Customer journey's optimaliseren aan de hand van verschillende overtuigingsstrategieën;
  • Converterende e-mails opstellen die je contentstrategie versterken;
  • Aantrekkelijke visuele content (met AI) creëren.

 

Voor wie is de opleiding Creative Contentmarketeer bedoeld?

 

Deze opleiding content marketing is bedoeld voor professionals die zelf een goede contentmarketingstrategie willen opstellen en uitvoeren. Denk aan communicatiemedewerkers, marketeers, (web) redacteuren en ondernemers.

 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Vakopleiding
Opleidingsmethode
In een groep op locatie
Type certificaat/diploma
Diploma
Naam
Diploma
Opleidingsduur
11 dagen
Aantal lesdagen
12
Min. deelnemers
6
Max. deelnemers
14
Studiebelastingsuren
77 per opleiding
Tijdstip
Ochtend, Middag
Taal in opleiding
Nederlands
Trainer(s) / Docent(en)
Daan Daan Boekhoorn
Docent
Daan is (online) marketingstrateeg met meer dan tien jaar ervaring in het vak. Begin 2019 trok hij de stoute schoenen aan en startte hij Converseon, z’n eigen onlinemarketingbureau. Leuk detail: in die periode volgde hij een aantal trainingen en opleidingen bij Competence Factory. Nu is hij zelf trainer. Met rust en humor zorgt hij ervoor dat iedereen zich op z’n gemak voelt in zijn lessen. Daan is triatleet én een echte bourgondiër. Dat combineren is al een uitdaging op zich!
Jessie de Booij
Docent
Jessie is een dynamische, digitale duizendpoot en oprichtster van DigiJes, met een decennia aan expertise in digitale content marketing. Bekend om haar inspirerende en interactieve trainingen maakt ze complexe onderwerpen toegankelijk door middel van praktische tips, relevante cases en up-to-date inzichten. Ze deelt niet alleen enthousiast haar kennis en ervaring, maar creëert ook de perfecte basis voor jou om jouw bedrijf te laten groeien. Ontdek de wereld van Content Marketing met Jessie en ervaar haar energie en het plezier dat ze in elke training met zich mee brengt!
Paulus Paulus Veltman
Docent
Paulus is keynotespeaker, trainer en consultant. Hij is gespecialiseerd in online storytelling en beeldexplosie, en weet alles over nieuwe technologieën en online media. Cursisten omschrijven Paulus als een ervaren en enthousiaste trainer. Hij houdt van een persoonlijke aanpak, dus je weet zeker dat jouw specifieke praktijksituatie aan bod komt tijdens de training.
Suzanne Olsthoorn
Docent
Suzannes fascinatie voor social media begon met haar Hyvesprofiel. Uren kon ze sleutelen aan haar pagina, tot-ie écht perfect was. Inmiddels is ze een ware socialmedia-expert met ontzettend veel ervaring. Haar loopbaan leidde haar langs TMF, MTV, Nickelodeon en BNNVARA. Nu aangekomen bij de Herman Brood Academie geeft ze muzikaal talent een online podium. Met haar oneindige energie en creativiteit geeft ze inspirerende trainingen. Zo weet jij straks precies hoe je content maakt die mensen bijblijft.
Eva Eva Broersma
Docent
Eva gelooft in de kracht van samenwerken, ook als het gaat om leadgeneratie. Met haar eigen onderneming Relevant voor je Klant brengt ze marketing en sales bij elkaar, zodat je op beide fronten betere resultaten boekt en er geen leads verloren gaan. 'Smarketing' heet dat. ‘Marketing automation’ speelt hierbij een sleutelrol. Eva’s trainingen zijn energiek, interactief en inhoudelijk. Ze laat je ontdekken hoe je het maximale uit leadgeneratie kunt halen.
Tjerk Tjerk Rintjema
Docent
Tjerk is een ervaren ondernemer en online marketeer. Hij maakt content voor ondernemers en zet campagnes op met zijn bedrijf First Aid Marketing. Daarnaast bouwt en optimaliseert hij websites. Tjerk heeft oneindig veel geduld en is daarom een veelgevraagd trainer. Hij heeft oog voor persoonlijke kwaliteiten en daagt je uit om alles wat je leert, in de praktijk toe te passen. Zo kun je je nieuwe kennis direct gebruiken in je eigen organisatie.
Mandy Mandy Schild
Docent
Ze begon haar carrière aan de hotelschool, maar naast ‘hotello’ mag Mandy zich inmiddels ook marketeer, ondernemer en visualiser noemen. Haar missie? Presentaties impactvoller maken. Daarom richtte ze Present Savvy op: een presentation boutiquestudio waar organisaties, scholen, ondernemers en sprekers terechtkunnen voor aantrekkelijke, innovatieve en effectieve presentaties. Mandy gelooft in de kracht van doén: na haar training ga je niet met lege handen naar huis, maar met je eigen eindproduct.
Daan Daan van Bergen
Docent
Daan is zelfstandig videoproducent en marketeer. Hij maakt pakkende videoproducties voor uiteenlopende opdrachtgevers, zoals Vattenfall, Siemens en de overheid. De kennis en ervaring die hij in z’n werk opdoet, vormen de basis van zijn trainingen. Wil je je alvast inlezen? Daan schreef ook een boek: ‘Vloggen voor professionals’.
Contactpersoon voor opleiding
Marianne Noiman
Organisatie
Competence Factory - Creative Business School
Functie
Clientmanager Learning en Development
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Aanbieder
Competence Factory - Creative Business School is een opleidingsclub aan het stationsplein van Utrecht. Met ruim 150 futureproof trainingen en opleidingen, vind jij altijd de training die bij je past.
Competence Factory - Creative Business School
Competence Factory - Creative Business School
NRTO
Contact met deze opleider
Jaap van Wijk
Organisatie
Competence Factory - Creative Business School
Functie
Operationsmanager
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement