Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Strategisch Accountmanagement met impact (2x2 dagen)
terug naar zoekresultaten

Strategisch Accountmanagement met impact (2x2 dagen)

Deelnemerskosten
€ 3.360,00 vrij van BTW

Lesgeld

€ 3.360,00
Totaal excl. BTW
€ 3.360,00
BTW
€ 0,00
Totaal incl. BTW
€ 3.360,00
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Maarsbergen
Start: 09-09-2025
Toon rooster
Aanmelden
Meer rendement uit doelgerichte relaties met klanten

Strategisch Accountmanagement met impact

Meer rendement uit doelgerichte relaties met klanten

Een succesvolle accountstrategie begint met inzicht en het maken van keuzes. Tijdens de praktijkgerichte training Strategisch Accountmanagement met impact leer je op een strategische manier accounts te selecteren en te bouwen aan optimale, duurzame klantrelaties met rendement. Persoonlijke aandacht is daarbij heel belangrijk; je moet je klant – en zijn business en bedrijfsprocessen – écht leren kennen. Door continuïteit te creëren in je accountrelaties, maak je als accountmanager het verschil voor je klant én voor jouw bedrijf.

 Deze training is perfect voor ambitieuze buitendienstmedewerkers die toe zijn aan de volgende stap in hun carrière in accountmanagement.

 Gewenst resultaat

Als accountmanager wil je:

-      Meer rendement halen uit de relaties met je klanten.

-      Gefundeerde keuzes maken.

-      Leren hoe je als accountmanager je talenten optimaal kunt benutten.

-      Meer inzicht krijgen in en invloed hebben op het beslisproces bij jouw klant.

-      Praktische vaardigheden inzetten die blijvend effect hebben.

-      Betere resultaten boeken met nieuwe én bestaande accounts!


Deze intensieve training, gebaseerd op tientallen jaren salesexpertise én bewezen inzichten in (gedrags)psychologie, helpt jou om structureel succesvoller te zijn in het managen van je accounts.

Onderwerpen

In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  •  Accounts selecteren

            Hoe bepaal je accountselectiecriteria? Welke keuzes maak je?

...

Strategisch Accountmanagement met impact

Meer rendement uit doelgerichte relaties met klanten

Een succesvolle accountstrategie begint met inzicht en het maken van keuzes. Tijdens de praktijkgerichte training Strategisch Accountmanagement met impact leer je op een strategische manier accounts te selecteren en te bouwen aan optimale, duurzame klantrelaties met rendement. Persoonlijke aandacht is daarbij heel belangrijk; je moet je klant – en zijn business en bedrijfsprocessen – écht leren kennen. Door continuïteit te creëren in je accountrelaties, maak je als accountmanager het verschil voor je klant én voor jouw bedrijf.

 Deze training is perfect voor ambitieuze buitendienstmedewerkers die toe zijn aan de volgende stap in hun carrière in accountmanagement.

 Gewenst resultaat

Als accountmanager wil je:

-      Meer rendement halen uit de relaties met je klanten.

-      Gefundeerde keuzes maken.

-      Leren hoe je als accountmanager je talenten optimaal kunt benutten.

-      Meer inzicht krijgen in en invloed hebben op het beslisproces bij jouw klant.

-      Praktische vaardigheden inzetten die blijvend effect hebben.

-      Betere resultaten boeken met nieuwe én bestaande accounts!


Deze intensieve training, gebaseerd op tientallen jaren salesexpertise én bewezen inzichten in (gedrags)psychologie, helpt jou om structureel succesvoller te zijn in het managen van je accounts.

Onderwerpen

In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  •  Accounts selecteren

            Hoe bepaal je accountselectiecriteria? Welke keuzes maak je?

  • Strategisch accountmanagement

Hoe ga je resultaatgericht om met je accounts? Hoe ben en blijf je relevant voor jouw klant?

  •  Accountplan

Hoe ontwikkel je een winnend accountplan? 

  • Moeilijk bereikbaar persoon

Hoe leg je contact met personen op strategische posities

  • Transactioneel versus transformationeel verkopen

            Wat vind jij belangrijk: kwantiteit of kwaliteit? Ga je voor cijfers en euro’s of voor inspiratie en vertrouwen?

  • Inzicht vergroten en koopgedrag beïnvloeden

Hoe krijg je inzicht in inkoopprocessen en inkoopgedrag van jouw klanten? Hoe beïnvloed je het koopgedrag van relevante partijen, zoals beslissers, inkopers of   complexere DMU’s?

  • Presenteren

Welke vaardigheden ontwikkel jij om jullie visie en missie te delen met jouw strategische accounts?

  • Relatiebeheer met impact

            Hoe zorg je voor een duurzame relatie waar beide partijen profijt van hebben?

Tijdsduur

Deze training bestaat in totaal uit vier intensieve trainingsdagen. We plannen steeds 4 tot 6  weken tussen de verschillende dagen, zodat je genoeg tijd hebt voor de tussentijdse implementatie opdrachten.

Deelnemers

In deze training is ruimte voor minimaal 4 en maximaal 8 deelnemers.

Certificaat
Bij het succesvol afronden van de training ontvangt de deelnemer een bewijs van deelname in de vorm van een certificaat. 


 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie
Opleidingsduur
4 dagen
Aanbieder
Kenneth Smit
Kenneth Smit
NRTO