
Customer Experience Professional (post-HBO)
Lesgeld
Collegegeld (incl. arrangementskosten)
Studiematerialen
Vakliteratuur en e-learning
Examen
Coaching en eindgesprek
Omschrijving: Zie jij ruimte voor verbetering in de klantbeleving, maar weet je niet precies hoe je vanuit jouw rol echte impact kunt maken? De opleiding Customer Experience Professional biedt je het kader en concrete how-to’s die je mist om een effectieve CX-strategie te ontwikkelen én te implementeren.
Tijdens de opleiding leer je over verschillende onderzoeksmethoden, het maken en optimaliseren van customer journey's en hoe je vanuit klantinzichten oplossingen ontwikkelt met behulp van design thinking. Naast de opleiding ga je zelf aan de slag met een praktisch CX-plan waarmee je processen optimaliseert, collega’s meekrijgt en klantgericht werken duurzaam in de bedrijfscultuur verankert. Daarnaast ontwikkel en versterk je je vaardigheden en inzichten om jouw organisatie klantgerichter te maken.
Doel: Na de opleiding: - Kan je klantonderzoek uitvoeren en klantinzichten vertalen naar concrete acties, - Creëer en optimaliseer je customer journey maps voor een betere klantbeleving, - Overtuig en betrek je stakeholders bij CX initiatieven door effectief intern leiderschap, - Bevorder je een cultuur van klantgerichtheid, waarin medewerkers het verschil maken, - Heb je een heldere & tactische CX visie ontwikkeld en kan je die vertalen naar meetbare doelen voor de organisatie
Doelgroep: Deze opleiding is voor professionals die hun organisatie klantgerichter willen maken.
Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig
