
Debiteurenbeheer
Lesgeld
Wat levert de training jou op?
- Je bespaart fors door doelgericht om te gaan met debiteuren.
- Je verbetert zowel de resultaten als de klantrelatie.
- Je maakt uitvluchten van debiteuren kansloos.
- Je verlaagt blijvend het gemiddelde debiteurensaldo en de gemiddelde krediettermijn.
- Je dringt met succes het aantal vorderingen ouder dan 90 dagen en het aantal oninbare vorderingen terug.
Neem contact met ons op voor een kennismaking.
Onderwerpen
Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod: Hoe bouw je stapsgewijs een debiteurengesprek op aan de telefoon? Hoe stimuleer je klanten om binnen de betalingstermijn te betalen? Hoe ga je om met smoezen en uitvluchten? Hoe maak je concrete afspraken en hoe bevestig je die schriftelijk? Hoe verkrijg je acceptatie voor automatische incasso? Hoe overwin je bezwaren en hoe ga je om met klachten? Hoe communiceer je klantgericht? Welke hulpmiddelen zijn er voor praktisch debiteurenbeheer? Welke mogelijkheden zijn er met betalingsregelingen? Hoe werk je effectief samen met andere afdelingen en collega’s? Wil je meer weten over de onderwerpen die hierboven worden genoemd of zie jij jouw onderwerp(en) hier niet bij staan? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en gericht advies.
Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een
Wat levert de training jou op?
- Je bespaart fors door doelgericht om te gaan met debiteuren.
- Je verbetert zowel de resultaten als de klantrelatie.
- Je maakt uitvluchten van debiteuren kansloos.
- Je verlaagt blijvend het gemiddelde debiteurensaldo en de gemiddelde krediettermijn.
- Je dringt met succes het aantal vorderingen ouder dan 90 dagen en het aantal oninbare vorderingen terug.
Neem contact met ons op voor een kennismaking.
Onderwerpen
Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod: Hoe bouw je stapsgewijs een debiteurengesprek op aan de telefoon? Hoe stimuleer je klanten om binnen de betalingstermijn te betalen? Hoe ga je om met smoezen en uitvluchten? Hoe maak je concrete afspraken en hoe bevestig je die schriftelijk? Hoe verkrijg je acceptatie voor automatische incasso? Hoe overwin je bezwaren en hoe ga je om met klachten? Hoe communiceer je klantgericht? Welke hulpmiddelen zijn er voor praktisch debiteurenbeheer? Welke mogelijkheden zijn er met betalingsregelingen? Hoe werk je effectief samen met andere afdelingen en collega’s? Wil je meer weten over de onderwerpen die hierboven worden genoemd of zie jij jouw onderwerp(en) hier niet bij staan? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en gericht advies.
Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.
Verankering
Je werkt beter en met meer plezier aan debiteurenbeheer, dankzij ondermeer deze hulpmiddelen: je ontvangt een analyse-instrument waarmee je vaststelt hoe jij jullie debiteurenbeheer gericht verbetert voor het voeren van een goed debiteurengesprek aan de telefoon krijg je een belscript met de gouden stappen in een smoezen smasher vind je de weerlegging van de meest voorkomende bezwaren en uitvluchten.
