Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Accountmanagement
terug naar zoekresultaten

Accountmanagement

Deelnemerskosten
€ 2.522,85 incl. BTW

Lesgeld

€ 2.085,00
Totaal excl. BTW
€ 2.085,00
BTW
€ 437,85
Totaal incl. BTW
€ 2.522,85
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Utrecht
Start: 01-07-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 25-09-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 03-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 07-04-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 07-07-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 24-09-2026
Toon rooster
Aanmelden
Hoe je op een professionele wijze, proactief en planmatig je relaties beheert, leer je tijdens de training Professioneel accountmanagement.

Wat levert de training jou op?

  • Je beheert je relaties proactief en je bouwt ze uit
  • Je maakt grondige analyses en bedrijft planmatig accountmanagement
  • Je stelt een accountplan op en voert dit succesvol uit
  • Je leidt interne en externe accountbesprekingen
  • Je stemt jouw gestructureerde werkwijze af op de niet altijd rationele besluitvorming van je accounts

Neem contact met ons op voor een kennismaking.

 

Onderwerpen

Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod: Wat is accountmanagement en wat is het verschil met 'gewoon' verkopen? Welke taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden heb je als accountmanager? Hoe ziet de ideale tijdsbesteding van een accountmanager er uit Voor wie maak je een accountplan? Hoe maak je een SWOT-analyse? Welke gegevens heb je nodig en hoe werk je met kengetallen Hoe stel je een accountplan op en hoe maak je er een succes van? Op welke wijze presenteer je een accountplan intern en extern? Hoe schakel je intern de juiste mensen in? Hoe bouw je aan een jarenlange relatie met je accounts? Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.

Verankering

Je werkt effectief aan accountmanagement, dankzij ondermeer deze leerdoelen en hulpmiddelen: Je maakt gedegen analyses van jouw accounts Je stelt een plan voor accoun

...

Wat levert de training jou op?

  • Je beheert je relaties proactief en je bouwt ze uit
  • Je maakt grondige analyses en bedrijft planmatig accountmanagement
  • Je stelt een accountplan op en voert dit succesvol uit
  • Je leidt interne en externe accountbesprekingen
  • Je stemt jouw gestructureerde werkwijze af op de niet altijd rationele besluitvorming van je accounts

Neem contact met ons op voor een kennismaking.

 

Onderwerpen

Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod: Wat is accountmanagement en wat is het verschil met 'gewoon' verkopen? Welke taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden heb je als accountmanager? Hoe ziet de ideale tijdsbesteding van een accountmanager er uit Voor wie maak je een accountplan? Hoe maak je een SWOT-analyse? Welke gegevens heb je nodig en hoe werk je met kengetallen Hoe stel je een accountplan op en hoe maak je er een succes van? Op welke wijze presenteer je een accountplan intern en extern? Hoe schakel je intern de juiste mensen in? Hoe bouw je aan een jarenlange relatie met je accounts? Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.

Verankering

Je werkt effectief aan accountmanagement, dankzij ondermeer deze leerdoelen en hulpmiddelen: Je maakt gedegen analyses van jouw accounts Je stelt een plan voor accountmanagement op en voert het succesvol uit Je ontvangt een handboek dat je als naslagwerk kunt gebruiken

 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie
Type certificaat/diploma
Deelnamecertificaat
Opleidingsduur
3 dagen
Aantal lesdagen
3
Min. deelnemers
4
Max. deelnemers
12
Tijdstip
Overdag
Taal in opleiding
Nederlands
Aanbieder
"Verbetering vraagt om dagelijkse feedback." Welkom op de pagina van Feedback Training & Consulting!
Feedback Training & Consulting
Feedback Training & Consulting