
Customer Journey training
Lesgeld
Voor wie?
Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.
Wat kun je verwachten?
Aan de hand van een praktijkcase nemen we je mee in de wereld van Customer Journey Mapping. Gedurende de dag zullen theorie en praktijk elkaar continu afwisselen. Hierdoor begrijp je niet alleen wat Customer Journey Mapping is, maar ervaar je ook hoe je dit zelf kan toepassen. Ons doel dat je na de training zelfstandig aan de slag kunt.
Aanvullende informatie
De onderwerpen van de training zijn:
- Introductie Customer Journey
- Lean en de Customer Journey
- Luister naar de klant: VOC en CTQ
- Randvoorwaarden
- Hoe maak je een Customer Journey?
- Stappenplan:Doel
- Scope
- Touchpoints
- Emoties
- Teken de Customer Journey
- Verbeter, verfijn en deel
- Evalueer
- Aan de slag met Customer Journey
- Praktijkcasus
- Tips & trics






