Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Expert in Sales Follow Up I: Prijs Verkopen (2-daags)
terug naar zoekresultaten

Expert in Sales Follow Up I: Prijs Verkopen (2-daags)

Deelnemerskosten
€ 1.680,00 vrij van BTW

Lesgeld

€ 1.680,00
Totaal excl. BTW
€ 1.680,00
BTW
€ 0,00
Totaal incl. BTW
€ 1.680,00
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Nieuwegein
Start: 23-09-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Tilburg
Start: 26-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Met behoud van marge leren afsluiten

Met behoud van marge leren afsluiten

Als salesprofessional ben je niet alleen verantwoordelijk voor het verkopen van een product of dienst. Juist met het verkopen van de prijs bepaal je jouw bijdrage aan het resultaat van de organisatie. Tijdens deze tweedaagse training leer je hoe je de toegevoegde waarde van jouw product of dienst nog beter overbrengt, hoe je het weggeven van korting voorkomt én de klant een goed gevoel geeft. Als je de prijs goed kunt verkopen, vergroot je ook jouw eigen waarde. Win-win!

Dit is de beste training voor salesprofessionals die willen leren omgaan met harde inkopers en die hun marge willen verhogen door minder korting te geven.  

 

Gewenst resultaat

Als verkoper wil je:

  • Leren omgaan met prijsdruk!
  • Niet langer onnodig korting weggeven!
  • Een hoger rendement halen uit je gesprekken!
  • Slagvaardiger worden in de omgang met harde inkopers!
  • Met meer creativiteit de deal sluiten!
  • Daarnaast de sfeer positief beïnvloeden!

Deze praktijkgerichte en interactieve training, gebaseerd op tientallen jaren salesexpertise én bewezen inzichten in (gedrags)psychologie, helpt jou om een hogere marge te halen in verkooptrajecten.

 

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

  • Terugblik
    Welke ervaringen heb je opgedaan in de praktijk en hoe heb je de dingen die je hebt geleerd toegepast?
  • Verdieping van verkooptechnieken
    Hoe raak jij nog vaardiger en haal jij extra rendement uit de geleerde technieken?
  • De psychologie van een verkoopgesprek
    Hoe blijf jij professionele inkopers de baas en behoud je de goede sfeer tijdens een
...

Met behoud van marge leren afsluiten

Als salesprofessional ben je niet alleen verantwoordelijk voor het verkopen van een product of dienst. Juist met het verkopen van de prijs bepaal je jouw bijdrage aan het resultaat van de organisatie. Tijdens deze tweedaagse training leer je hoe je de toegevoegde waarde van jouw product of dienst nog beter overbrengt, hoe je het weggeven van korting voorkomt én de klant een goed gevoel geeft. Als je de prijs goed kunt verkopen, vergroot je ook jouw eigen waarde. Win-win!

Dit is de beste training voor salesprofessionals die willen leren omgaan met harde inkopers en die hun marge willen verhogen door minder korting te geven.  

 

Gewenst resultaat

Als verkoper wil je:

  • Leren omgaan met prijsdruk!
  • Niet langer onnodig korting weggeven!
  • Een hoger rendement halen uit je gesprekken!
  • Slagvaardiger worden in de omgang met harde inkopers!
  • Met meer creativiteit de deal sluiten!
  • Daarnaast de sfeer positief beïnvloeden!

Deze praktijkgerichte en interactieve training, gebaseerd op tientallen jaren salesexpertise én bewezen inzichten in (gedrags)psychologie, helpt jou om een hogere marge te halen in verkooptrajecten.

 

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

  • Terugblik
    Welke ervaringen heb je opgedaan in de praktijk en hoe heb je de dingen die je hebt geleerd toegepast?
  • Verdieping van verkooptechnieken
    Hoe raak jij nog vaardiger en haal jij extra rendement uit de geleerde technieken?
  • De psychologie van een verkoopgesprek
    Hoe blijf jij professionele inkopers de baas en behoud je de goede sfeer tijdens een gesprek?
  • Prijsonderhandeling
    Hoe voorkom je het onnodig weggeven van (te hoge) kortingen en bied je weerstand aan een klant die jouw dienst of product te duur vindt?

 

Tijdsduur

Deze training bestaat uit 2 aaneengesloten trainingsdagen.

Deelnemers

In deze training is ruimte voor minimaal 4 en maximaal 8 deelnemers.
De training sluit aan op de training Expert in Sales Basics.  Het is een voorwaarde deze basis training Expert in Sales eerst te volgen voor je kan deelnemen aan deze vervolgtraining. We plannen gemiddeld 6 tot 8 weken tijd tussen 2 trainingen, zodat er voldoende tijd is voor terugkoppeling van tussentijdse praktijkervaringen. Het rendement van de training neemt hierdoor aanzienlijk toe. Deze training kan als module onderdeel uitmaken van het Expert in Sales Totaaltraject.

 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie
Opleidingsduur
2 dagen
Aanbieder
Kenneth Smit
Kenneth Smit
NRTO