Pricing Strategy (training)
Lesgeld
Programma (incl. arrangementskosten)
Klanten vinden veel dingen belangrijk maar waar willen ze nu echt voor betalen? Als je dat weet dan kun je echte keuzes maken die leiden tot meer winst, groei en klantfocus. Een belangrijke vraag die je daarvoor moet beantwoorden is: hoe bepaal je de juiste prijs? Of misschien beter gezegd: wat is de optimale waarde voor jouw product of dienst? Die vraag staat centraal in deze Pricing Strategy training waarbij theorie, voorbeelden uit de praktijk en onderzoeksmethoden elkaar afwisselen.
Na de training: - Kan je denken in waarde, - Weet je hoe je pricing methoden en technieken inzet, - Haal je meer waarde uit je klanten door het kennen van psychologische tips & trucs, - Ben je bekend met: ‘No more money left on the table’, - Weet je alles over effectieve assortimentsopbouw: inzicht in hoe je meer omzet en betere marge realiseert
Doelgroep: Deze training is bedoeld marketeers, sales professionals, pricing specialisten die zoeken naar manieren om pricing verder te professionaliseren en daardoor meer marge te genereren.
Vooropleiding: Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je een HBO werk- en denkniveau hebt.