Design Thinking (training)
Lesgeld
Programma (incl. arrangementskosten)
Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.
Doel: Je leert: - Methodieken om klantinzichten te verwerven, - Klantinzichten benutten voor de ontwikkeling van persona’s, - In kaart brengen van huidige en gewenste customer journey en touchpoints, - Co-creatie met de doelgroep, - Genereren van ideeën, - Ontwikkeling en testen van prototypes, - Uitwerking van het gekozen idee in een service design blue print, - Design Thinking en Service Design tools, - Implementatie binnen de eigen organisatie en succesfactoren, - Toepassing op basis van een eigen case, - De 5 stappen van Design Thinking: begrijp de klant, definieer de uitdaging, creëer ideeën, prototype en test.
Doelgroep: De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.
Vooropleiding: De training kent geen voorvereisten.