Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
B2B Marketing & Sales Management (post-HBO)
terug naar zoekresultaten

B2B Marketing & Sales Management (post-HBO)

Deelnemerskosten
€ 5.335,00 vrij van BTW

Lesgeld

€ 4.394,50

Studiematerialen

€ 324,50

Examen

€ 616,00
Totaal excl. BTW
€ 5.335,00
BTW
€ 0,00
Totaal incl. BTW
€ 5.335,00
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Leusden
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Amsterdam
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Rotterdam
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Zwolle
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Eindhoven
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 06-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Amsterdam
Start: 06-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Rotterdam
Start: 06-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Zwolle
Start: 06-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Eindhoven
Start: 06-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Start: 06-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Leusden
Start: 06-11-2025
Toon rooster
Aanmelden
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Omschrijving:

Omschrijving: Ook binnen B2B wordt de customer journey steeds complexer door de toename van digitale kanalen. Daarnaast heb je steeds vaker een geïntegreerde aanpak van marketing, sales en services nodig. Tijdens de post-hbo opleiding B2B Marketing & Sales Management leer je hoe je met jouw marketing & sales strategie impact maakt binnen jouw organisatie. Jouw nieuwe kennis en inzichten zet je om in acties. Daarnaast weet je hoe marketing en sales elkaar beter kunnen begrijpen om beter samen te werken. Hiermee lever je een positieve bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen.

 

Doel: - Heb je een integrale sales, marketing en service aanpak voor jouw organisatie ontwikkeld, - Bepaal je welke klanten meer of minder verkoopinspanning verdienen, - Breng je sales en marketing in lijn met de merkidentiteit en weet je hoe branding bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen, - Kan je een digital of omnichannel marketingstrategie uitwerken, waarbij je LinkedIn strategisch inzet en een contentstrategie over kanalen heen bepaald, - Weet je hoe je de salesfunnel en bijbehorende strategie inricht op verschillende buyer persona’s

 

Doelgroep: Ben jij een marketing en/of sales professional binnen B2B? En wil je met relevante kennis over o.a. digitale kanalen en een betere samenwerking tussen marketing en sales meer impact maken? Dan past deze opleiding bij jou. Doordat je zowel met marketing als sales professionals in de groep zit, leer je elkaars taal te spreken.

 

Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig

 

Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Vakopleiding op HBO/WO-niveau
Opleidingsmethode
In een groep op locatie of online
Opleidingsvorm
Deeltijd
Type certificaat/diploma
Diploma
Opleidingsduur
5 dagen
Aantal lesdagen
7
Min. deelnemers
10
Max. deelnemers
20
Studiebelastingsuren
108 per opleiding
Taal in opleiding
Nederlands
Contactpersoon voor opleiding
Beeckestijn Business School
Organisatie
Beeckestijn Business School
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Aanbieder
Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School
NRTO
Contact met deze opleider
Nicole van de Kracht
Organisatie
Beeckestijn Business School
Functie
Opleidingsadviseur
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Neem contact met me op voor vragen over onze opleidingen en trainingen. Ook voor vrijblijvend opleidingsadvies, bijv. o.b.v. je Linkedin-profiel kun je bij mij terecht.
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement