Customer Journey Mapping (training)
Lesgeld
Programma (incl. arrangementskosten)
Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.
Doel: Je leert in één dag: - De laatste ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten, - De on- en offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen, - De klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken, - De ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimaliseren, - Hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en geschikte momenten, - Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant.
Doelgroep: Deze training is bedoel voor iedereen die zich bezighoudt (of je wilt je bezig gaan houden) met customer experience.
Vooropleiding: Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van online customer journeys.