Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Customer Journey Mapping (training)
terug naar zoekresultaten

Customer Journey Mapping (training)

Deelnemerskosten
€ 874,50 vrij van BTW

Lesgeld

€ 874,50
Totaal excl. BTW
€ 874,50
BTW
€ 0,00
Totaal incl. BTW
€ 874,50
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Leusden
Start: 16-01-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 16-01-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Amsterdam
Start: 16-01-2026
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Rotterdam
Start: 16-01-2026
Toon rooster
Aanmelden
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Omschrijving:

Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.

 

Doel: Je leert in één dag: - De laatste ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten, - De on- en offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen, - De klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken, - De ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimaliseren, - Hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en geschikte momenten, - Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant.

 

Doelgroep: Deze training is bedoel voor iedereen die zich bezighoudt (of je wilt je bezig gaan houden) met customer experience.

 

Vooropleiding: Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van online customer journeys.

 

Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie of online
Type certificaat/diploma
Certificaat
Opleidingsduur
1 dagen
Aantal lesdagen
1
Min. deelnemers
6
Max. deelnemers
12
Studiebelastingsuren
8 per opleiding
Taal in opleiding
Nederlands
Contactpersoon voor opleiding
Beeckestijn Business School
Organisatie
Beeckestijn Business School
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Aanbieder
Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School
NRTO
Contact met deze opleider
Nicole van de Kracht
Organisatie
Beeckestijn Business School
Functie
Opleidingsadviseur
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Neem contact met me op voor vragen over onze opleidingen en trainingen. Ook voor vrijblijvend opleidingsadvies, bijv. o.b.v. je Linkedin-profiel kun je bij mij terecht.
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement