Storytelling (training)
Lesgeld
Programma (incl. arrangementskosten)
Aan de slag met je eigen story in woord en beeld. Storytelling is onmisbaar voor succesvolle content marketing. Het maakt je communicatie activiteiten vele malen effectiever. Met een goed verhaal kun je je onderscheiden. Een goed verhaal blijft je bij. Maar wat is nu een goed verhaal? En welke (online) media zet je daarvoor in?
Tijdens de training Storytelling ga je aan de slag met je eigen ‘story’ in woord en beeld. Je werkt met verhaallijnen, korte teksten en maakt impressies. Je leert welke verhaalelementen je nodigt hebt en welke technieken er zijn voor een compleet, inspirerend en krachtig verhaal voor je eigen organisatie.
Doel: Je leert in één dag: - Wat het belang van crossmediale storytelling is voor je merk, - Een eigen visie en concept te ontwikkelen ten aanzien van storytelling, - Storytelling in te passen in de content strategie en communicatieaanpak, - Je ‘story’ aan te laten sluiten op de verschillende fases van de customer journey, - Hoe je met technieken, beeld en verhaalelementen kunt komen tot een goed verhaal, - Gebruik te maken van de juiste (online) media (Instagram, Facebook, Snapchat, etc.), - Storytelling concreet in de praktijk toe te passen en een eigen ‘story’ te ontwikkelen.
Doelgroep: De training is bedoeld voor iedereen die zich bezighoudt (of wil gaan houden) met storytelling en een krachtig verhaal wil overbrengen over zijn of haar organisatie.
Vooropleiding: Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van contentcreatie.