Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Markt & Klantonderzoek met AI (training)
terug naar zoekresultaten

Markt & Klantonderzoek met AI (training)

Deelnemerskosten
€ 984,50 vrij van BTW

Lesgeld

€ 984,50
Totaal excl. BTW
€ 984,50
BTW
€ 0,00
Totaal incl. BTW
€ 984,50
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Utrecht
Start: 01-12-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Amsterdam
Start: 01-12-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Capelle aan den IJssel
Start: 01-12-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Eindhoven
Start: 01-12-2025
Toon rooster
Aanmelden
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Omschrijving

Je weet hoe waardevol goed klant- en marktonderzoek is. Maar laten we eerlijk zijn: in de dagelijkse praktijk schiet het er vaak bij in. Tijd, budget, capaciteit: er is altijd wel iets waardoor je niet toekomt aan goed onderbouwde inzichten. Deze 1-daagse training leert je hoe je AI slim inzet om sneller, slimmer en fact-based onderzoek te doen. Je ontdekt hoe je AI laat meedenken over concurrentieanalyse, klantinzichten en persona’s, en hoe je met minimale input maximaal inzicht krijgt. Maar minstens zo belangrijk: je leert ook hoe je als professional zelf beoordeelt hoe betrouwbaar de output van AI is. Je krijgt grip op hoe je prompts formuleert zodat je valideerbare, bruikbare resultaten krijgt. En je leert hoe je AI-output vertaalt naar inzichten die standhouden in je organisatie als onderbouwing van strategie, concepten of beslissingen. Geen technische kennis nodig: wél nieuwsgierigheid, een open blik en een laptop. Na deze dag werk jij sneller, scherper en beter. Klaar om je onderzoek te upgraden met AI?

 

Na deze training kan jij zelfstandig en doelgericht AI inzetten om sneller tot waardevolle inzichten te komen. Je weet precies hoe je AI laat meedenken bij het analyseren van de externe markt, het ontdekken van trends en het opbouwen van klantprofielen. Je voert kwalitatief en kwantitatief klantonderzoek uit op een manier die voorheen onmogelijk leek qua budget en tijd. Na het volgen van deze training ben je in staat om: - AI effectief in te zetten bij het uitvoeren van klant- en concurrentieonderzoek, - Trends, kansen en bedreigingen in jouw markt te signaleren, - AI tools te gebruiken voor persona’s en klantsegmentaties, - Kwalitatieve data, zoals klantfeedback en reviews, te vertalen naar waardevolle inzichten, - Uit te leggen hoe synth

...

Je weet hoe waardevol goed klant- en marktonderzoek is. Maar laten we eerlijk zijn: in de dagelijkse praktijk schiet het er vaak bij in. Tijd, budget, capaciteit: er is altijd wel iets waardoor je niet toekomt aan goed onderbouwde inzichten. Deze 1-daagse training leert je hoe je AI slim inzet om sneller, slimmer en fact-based onderzoek te doen. Je ontdekt hoe je AI laat meedenken over concurrentieanalyse, klantinzichten en persona’s, en hoe je met minimale input maximaal inzicht krijgt. Maar minstens zo belangrijk: je leert ook hoe je als professional zelf beoordeelt hoe betrouwbaar de output van AI is. Je krijgt grip op hoe je prompts formuleert zodat je valideerbare, bruikbare resultaten krijgt. En je leert hoe je AI-output vertaalt naar inzichten die standhouden in je organisatie als onderbouwing van strategie, concepten of beslissingen. Geen technische kennis nodig: wél nieuwsgierigheid, een open blik en een laptop. Na deze dag werk jij sneller, scherper en beter. Klaar om je onderzoek te upgraden met AI?

 

Na deze training kan jij zelfstandig en doelgericht AI inzetten om sneller tot waardevolle inzichten te komen. Je weet precies hoe je AI laat meedenken bij het analyseren van de externe markt, het ontdekken van trends en het opbouwen van klantprofielen. Je voert kwalitatief en kwantitatief klantonderzoek uit op een manier die voorheen onmogelijk leek qua budget en tijd. Na het volgen van deze training ben je in staat om: - AI effectief in te zetten bij het uitvoeren van klant- en concurrentieonderzoek, - Trends, kansen en bedreigingen in jouw markt te signaleren, - AI tools te gebruiken voor persona’s en klantsegmentaties, - Kwalitatieve data, zoals klantfeedback en reviews, te vertalen naar waardevolle inzichten, - Uit te leggen hoe synthetische persona’s ingezet kunnen worden om klantbehoeften te simuleren en te verkennen, - Onderzoekstaken te versnellen en te verdiepen door slimme inzet van AI, - Betrouwbare en gevalideerde resultaten te verkrijgen via AI

 

Voor marketing- en CX professionals die klant- of marktonderzoek uitvoeren of daarmee willen starten – en willen leren hoe AI helpt om dit sneller en slimmer te doen. Deze training is ideaal voor iedereen die met minder tijd en moeite tot betrouwbare inzichten wil komen en zijn besluitvorming wil onderbouwen met krachtige data en AI-tools. Functietitels Marketingmanager, marketeer, marketingstrateeg, brandmanager, growth marketeer, campagneleider, product owner, customer experience specialist, cx manager, customer journey expect, loyalty marketeer, customer insights manager, business developer.

 

Vooropleiding: Je werk- en denkniveau is minimaal op HBO-niveau.

 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Type certificaat/diploma
Certificaat
Opleidingsduur
1 dagen
Min. deelnemers
6
Max. deelnemers
12
Studiebelastingsuren
7 per opleiding
Taal in opleiding
Nederlands
Contactpersoon voor opleiding
Beeckestijn Business School
Organisatie
Beeckestijn Business School
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Aanbieder
Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School
NRTO
Contact met deze opleider
Nicole van de Kracht
Organisatie
Beeckestijn Business School
Functie
Opleidingsadviseur
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Neem contact met me op voor vragen over onze opleidingen en trainingen. Ook voor vrijblijvend opleidingsadvies, bijv. o.b.v. je Linkedin-profiel kun je bij mij terecht.
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement